Η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες αλλά και τα επίσημα τεχνικά στοιχεία για το νέο VW Jetta που θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το είδαμε για πρώτη φορά πριν λίγους μόλις μήνες. Με τη διαφορά όμως ότι επρόκειτο για το αμερικάνικων προδιαγραφών μοντέλο της σειράς του νέου Jetta. Σήμερα, η VW «αποκαλύπτει» το… ευρωπαϊκό μικρομεσαίο σεντάν της, το οποίο, όπως είναι αναμενόμενο, διαθέτει μικρές σχεδιαστικές διαφορές, αλλά και γνώριμα για τους οδηγούς της γηραιάς ηπείρου μηχανικά σύνολα. Σε σχέση λοιπόν με το «αμερικάνικο» Jetta, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται λιγότερο στους ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες και τα καλύτερης ποιότητας υλικά στο εσωτερικό και περισσότερο στους κινητήρες που θα φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό. Πιο συγκεκριμένα, η VW προσφέρει τη γνώριμη γενιά TSI και TDi (για όσους τυχερούς…), με την πρώτη εκ των δύο οικογενειών να απαρτίζεται από τους γνωστούς 1,2 (105 ίπποι), 1,4 (122 και 160 ίπποι) και 2.0 λίτρων (200 ίπποι) και τη δεύτερη με τους 1,6 (105 ίπποι) και 2.0 (140 ίπποι). Ασφαλώς, κατά την πάγια τακτική της μάρκας, θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα κλασσικά χειροκίνητα κιβώτια της VW, αλλά και το καταξιωμένο πλέον «διπλόδισκο» DSG, με εξαίρεση τη βενζινοκίνητη έκδοση 1,2 TSI, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με το πρώτο. Επιπρόσθετα, όλες οι εκδόσεις του νέου Jetta θα «κουβαλούν» την ονομασία Bluemotion, κάτι που σημαίνει πως οι τελευταίες θα είναι εξοπλισμένες με το σύστημα Start&Stop, καθώς και το αντίστοιχο μέσω του οποίου ανακτάται ενέργεια μέσω του συστήματος πέδησης.

Μια ακόμα σημαντική διαφορά σε σχέση με το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού αφορά στην πίσω ανάρτηση, καθώς τη θέση του ημιάκαμπτου πίσω άξονα έχει πάρει για όλες τις εκδόσεις της γηραιάς ηπείρου η γνώριμη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων της τελευταίας γενιάς Golf.

Πηγή: 4troxoi.gr