Τα εκκεντρικά πειραματικά οχήματα μένουν συνήθως σε στάδιο πρωτοτύπου, καθώς έρχονται για να πιέσουν τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αυτό είχε κάνει το 2015 η Zarooq Motors από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με έναν off-road δαίμονα 525 αλόγων και άρωμα αγωνιστικού Ντακάρ. Πρωτότυπο ήταν το SandRacer GT και πρωτότυπο έμεινε ως το 2018 που η εταιρία κατέβασε ρολά.

Κι όμως, ο τεχνικός διευθυντής της Zarooq, Bruno Laffite, ίδρυσε κατόπιν τη δική του εταιρία, στην Καλιφόρνια τώρα, και δεν ξέχασε ποτέ το όραμα του παλιού του εργοδότη.

Το έριξε λοιπόν προσφάτως στην αγορά σε μόλις 30 κομμάτια. Laffite G-Tec X-Road το λένε τώρα και έχει 720 άλογα, παραμένοντας ένα καθαρόαιμο και διθέσιο supercar για τους δρόμους τους λιγότερο ταξιδεμένους.

Αγριωπή εμφάνιση, γωνιώδες bodywork και μια off-road σιλουέτα που παραπέμπει πολύ στον κόσμο των supercars. Η μαγεία κρύβεται ωστόσο κάτω από το καπό, εκεί που ένας LT3 της GM αποδίδει 470 άλογα, λιγότερα δηλαδή από τον GM LT1 V8 των 6,2 λίτρων και 525 αλόγων της Zarooq.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν υπάρχουν επιλογές, καθώς με μερικές χιλιάδες ακόμα το πισωκίνητο κτηνάκι φτάνει με τα superchargers στα 720 άλογα. Και με άλλες 100.000 δολάρια γίνεται και πλήρως ηλεκτρικό, αλλά ας είναι.

Η οπτική μαγεία δεν σταματά όμως μόνο στο εξωτερικό, καθώς και στο εσωτερικό συναντάμε ένα ιδανικό μείγμα ανθρακονήματος, μετάλλου και δέρματος που κλέβει καρδιές.

Πόσο το πουλάει η Laffite Supercars; Όχι λιγότερα από 465.000 δολάρια (419.500 ευρώ). Είναι όμως ένα πραγματικό supercar, που συμβαίνει απλώς να αγαπά περισσότερο το χώμα από την καλοστρωμένη άσφαλτο…