Σημαντική αύξηση των πωλήσεων γνωρίζουν τα θωρακισμένα μοντέλα αυτοκίνητων, καθώς η ζήτησή τους από διασημότητες ολοένα και μεγαλώνει.

Υπεύθυνος σε εταιρεία που προμηθεύει πελάτες με τα «οχήματα-τάνκς» εξηγεί ότι στις ΗΠΑ έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση της ζήτησης τα τελευταία 5 χρόνια. Το φαινόμενο αποδίδεται στις διογκούμενες ανισότητες που η κρίση του 2008 προκάλεσε.

Ο Jason Forston, αντιπρόεδρος της Texas Armoring μιλάει για «κλίμα φόβου» εξαιτίας του «αυξανόμενου χάσματος μεταξύ των εχόντων και των μην εχόντων».

Η εταιρεία του, εγκαθιστά ειδική θωράκιση σε αυτοκίνητα, καθώς και gadgets ασφαλείας όπως ηλεκτροφόρα χερούλια θυρών που μπορεί να αποτρέψουν κακοποιούς, αλλά και παπαράτσι. Τα τροποποιημένα αυτοκίνητα εξωτερικά δεν φέρουν καμία διαφορά από τις συμβατικές εκδόσεις, μπορεί να χρειαστούν από 2 έως 3 μήνες για τη μετατροπή τους, ενώ το κόστος μπορεί να φτάσει τα 100.000 δολάρια.

Σύμφωνα με τον Forston, σημαντικό μέρος των πελατών είναι διασημότητες, επαγγελματίες αθλητές και ροκ σταρ.

Ωστόσο, πέρα από προστασία τα θωρακισμένα αυτοκίνητα αποτελούν και σύμβολο κύρους για τους κατόχους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Prombron Iron Diamond που κατασκευάζει η Dartz Motorz. Ο Kanye West πρόσφατα παρήγγειλε δύο τέτοιο μοντέλα προς 1,2 εκατ. δολάρια το καθένα!