Λίγες ώρες μετά την ψήφιση (15/11) από τη Βουλή του νομοσχεδίου που περιλάμβανε την εξαίρεση στελεχών του μότορσπορ από τα κωλύματα που αφορούν στη συμμετοχή τους στα διοικητικά συμβούλια Σωματείων ή της Ομοσπονδίας, οι εξελίξεις στην διοίκηση του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού είναι ραγδαίες.

Συγκεκριμένα, αμέσως μετά την ψήφιση του νόμου, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας προκήρυξε πρόωρες εκλογές για την Τετάρτη 18/12 (και σε περίπτωση μη απαρτίας, για το Σάββατο 21/12), με αιτιολογία την εναρμόνιση της διοίκησης του Σπορ με τον πρόσφατο νόμο, ενώ την ίδια ημέρα, με ανακοίνωσή της η ΓΓΑ, αποφάσισε την έκπτωση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της αθλητικής ομοσπονδίας με την επωνυμία «Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος».

Οι εξελίξεις αυτές έχουν δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στο χειμαζόμενο τα τελευταία χρόνια (λόγω και της οικονομικής κρίσης) σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ φήμες δίνουν και παίρνουν, σε σχέση με το άμεσο μέλλον αλλά και την τύχη των αγωνιστικών διοργανώσεων που απομένουν για να ολοκληρωθεί η χρονιά.

Οι ίδιες φήμες δεν αποκλείουν οι εξελίξεις αυτές να έχουν και πολιτική χροιά, ενώ καμιά από τις –φερόμενες- αντιμαχόμενες πλευρές δεν δείχνει έτοιμη να προβλέψει τις εξελίξεις.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι, τα μέχρι στιγμής δεδομένα αποδεικνύουν το εξής: ο μηχανοκίνητος αθλητισμός μπαίνοντας στα αδηφάγα γρανάζια του κρατικού μηχανισμού, όχι μόνο δεν είχε κανένα όφελος (η ΟΜΑΕ είναι από τις ελάχιστες Ομοσπονδίες που δεν λαμβάνουν επιχορήγηση από την ΓΓΑ), αλλά για πολλά χρόνια τώρα πελαγοδρομεί ανάμεσα σε πρόσωπα και φορείς που ελάχιστα γνωρίζουν (ή θέλουν να μάθουν) τις ιδιαιτερότητες του Σπορ, ενώ η ταχύτητα δράσης των είναι αντιστρόφως ανάλογη της ταχύτητας που νομοτελειακά διέπει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Νίκος Τσάδαρης