Και το όνομα αυτού, McLaren Elva, ένα κάμπριο που είναι το ελαφρύτερο roadster που έφτιαξε ποτέ η McLaren. Και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό!

Η McLaren Automotive αποκάλυψε λοιπόν το πανάλαφρο και υψηλών επιδόσεων hypercar που μπαίνει δικαιωματικά στην Ultimate Series του μεγάλου βρετανού κατασκευαστή, πλάι σε κάτι θρύλους όπως τα Senna και Speedtail.

Το Elva είναι συγκλονιστικό σε όλα του, από την κατασκευή ως και τον κινητήρα του. Ακόμα και το όνομά του είναι φόρος τιμής στα αυτοκίνητα που έφτιαχνε ο ίδιος ο Bruce McLaren στη δεκαετία του 1960, όταν μπορούσες να πας και να παραγγείλεις ένα McLaren-Elva δηλαδή, τη street εκδοχή των αγωνιστικών της εταιρίας.

Για να γίνει τόσο ελαφρύ, το Elva υιοθετεί το ανθρακόνημα παντού, από το σασί και τις πόρτες μέχρι και τα καθίσματα. Ακόμα και τα φρένα είναι καμωμένα από κράμα ανθρακονήματος και κεραμικού.

Και βέβαια έχασε κι άλλα κιλά λόγω έλλειψης παρμπρίζ και οροφής. Και παραθύρων. Αν ο πελάτης το θέλει, μπορεί να μπει παρμπρίζ, η εταιρία πάντως δεν το προτείνει! Μιας και δεν είναι απαραίτητο, καθώς η έξυπνη αεροδυναμική του μοντέλου κατευθύνει τον αέρα εκτός καμπίνας. Ούτε τα μαλλιά δεν ανεμίζουν εδώ.

Το θαύμα ελλοχεύει ωστόσο πίσω από την καμπίνα, εκεί όπου κρύβεται μια 4λιτρη twin-turbocharged V8 καρδιά, που αποδίδει 804 άλογα και κτηνώδη ροπή, χαρίζοντας διαστημικές επιδόσεις. Όπως τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα, κάνοντάς το ακόμα γρηγορότερο και από το θρυλικό Senna.

Όπως και τα άλλα exclusive μοντέλα της φίρμας, κάτι P1 και Speedtail δηλαδή, θα βγει μόλις σε 399 κομμάτια με τιμές που ξεκινούν από το 1,5 εκατ. ευρώ…