Ford Explorer Plug-In Hybrid: Πέντε αστέρια στο Euro NCAP

Το υβριδικό της Ford κατακτά την κορυφή στα τεστ ασφαλείας


AUTO
0:24
15/11/2019
Ford Explorer Plug-In Hybrid: Πέντε αστέρια στο Euro NCAP
loading

Το νέο Explorer Plug-In Hybrid απέσπασε την μέγιστη βαθμολογία από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP.

Το υβριδικό Ford αυξάνει την ασφάλεια όχι μόνο για τον οδηγό και τους επιβάτες, αλλά και για αυτούς που βρίσκονται στο δρόμο, χάρη στη χρήση εξαρτημάτων από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Τα τελευταία δημιουργούνται με κατοχυρωμένες από την μάρκα διαδικασίες που υιοθετούνται για πρώτη φορά στη βιομηχανία. Επίσης, τεχνολογίες που λειτουργούν με την αρωγή αισθητήρων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αποτρέπουν ή περιορίζουν τις επιπτώσεις των συγκρούσεων.

Το 7θέσιο SUV χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό μονάδων κίνησης που αποτελείται από τον 3.0L V6 EcoBoost βενζινοκινητήρα, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, αποδίδοντας ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm, συνδυασμό που του εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 48 χλμ. για οδήγηση στην πόλη.

Το Explorer Plug-In Hybrid είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο Ford που βαθμολογείται για την ασφάλειά του με 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP, στο πλαίσιο των νέων, αυστηρότερων πρωτόκολλων που ισχύουν από πέρσι.

Ο οργανισμός Euro NCAP απένειμε υψηλή βαθμολογία στο νέο Explorer Plug-In Hybrid για την προστασία τόσο των ενηλίκων επιβατών, όσο και των παιδιών.

Μία διαδικασία παραγωγής που ονομάζεται 3D Roll & Sweep και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία επέτρεψε στην μάρκα να ενσωματώσει σωλήνες υψηλής αντοχής από μαρτενσιτικό χάλυβα στις κολόνες Α και στην οροφή του οχήματος, ενισχύοντας περαιτέρω τον κλωβό ασφαλείας των επιβατών.

Με τη μορφοποίησή του σε δοκούς να πραγματοποιείται μέσω περιστροφικών τυμπάνων, η σκληρότητα του χάλυβα είναι τέτοια ώστε οι οπές έδρασης να ανοίγουν μόνο με λέιζερ κοπής. Η διαδικασία 3D Roll & Sweep, στη συνέχεια, δίνει σε κάθε σωλήνα τη μορφή ενός μπαστουνιού του χόκεϊ και δημιουργεί μονοκόμματα εξαρτήματα, όπως κολόνες παραθύρων και δοκούς οροφής με υψηλή αντοχή στον εφελκυσμό που φτάνει μέχρι και τα 1.700 megapascals – επί της ουσίας, τα τμήματα αυτά αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά ακόμα και από τα κεντρικά συρματόσχοινα της διάσημης γέφυρας Golden Gate Bridge του San Francisco.

Πλευρικές δοκοί από ατσάλι υπερυψηλής αντοχής που κατασκευάζονται μέσω μιας κατοχυρωμένης διαδικασίας της Ford εκτείνονται κατά μήκος του πατώματος, αυξάνοντας την προστασία τόσο των επιβατών, όσο και της μπαταρίας ιόντων λιθίου 13.1 kWh. Κάθε εξάρτημα δημιουργείται από ένα κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ενιαίο κομμάτι από χάλυβα που έχει σχηματιστεί σε ρολό, το οποίο αναδιπλώνεται πριν από τη συγκόλληση. Η διαδικασία αυτή δημιουργεί εσωτερικές κυψέλες για αυξημένη αντοχή και ακαμψία, βοηθώντας το Explorer Plug-In Hybrid να αποσπάσει τη μέγιστη βαθμολογία στις πλευρικές δοκιμές σύγκρουσης του Euro NCAP.

Οι προηγμένες, στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης του νέου Explorer Plug-In Hybrid που συμβάλλουν στην ανώτατη διάκριση στον τομέα της ασφάλειας, είναι οι εξής: Pre Collision Assist με ανίχνευση πεζού & δικυκλιστή (Pedestrian & Cyclist Detection), Intelligent Speed Limiter και Lane Keeping System.

«Το στάνταρ, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Pre Collision Assist) πήρε άριστα στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στις χαμηλές ταχύτητες – τυπικές συνθήκες πόλης – όπου μπορεί να συμβούν τραυματισμοί, καταφέρνοντας να αποτρέψει ή να μετριάσει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης σε όλα τα σενάρια των δοκιμών» αναφέρει χαρακτηριστικά στην έκθεση του ο Euro NCAP.

Επιπλέον, η τεχνολογία Reverse Brake Assist, που λανσάρεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη, χρησιμοποιεί ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων για την ανίχνευση εμποδίων στην πορεία του οχήματος, ύψους πάνω από 28 εκ. και πλάτους 7,5. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στο όχημα να ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα ώστε να αποφευχθεί μία επικείμενη σύγκρουση, όταν τα αυτοκίνητο κάνει όπισθεν με ταχύτητες μεταξύ 1,5 και 12 χλμ/ώρα.

Το Reverse Brake Assist συγκρατεί το όχημα για 1,5 δλ. πριν ο οδηγός αναλάβει εκ νέου τον πλήρη έλεγχο. Με τον τρόπο αυτό ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να εκτιμήσει την κατάσταση πριν συνεχίσει τον ελιγμό. Μία κάμερα οπισθοπορείας ανήκει επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό.

Νίκος Τσάδαρης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει