Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων πιο κοντά σε ευρύτερο κοινό με το Polestar 2

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με avant-garde σχεδίαση


AUTO
13:16
10/03/2019
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων πιο κοντά σε ευρύτερο κοινό με το Polestar 2
4
loading

Η Polestar, η μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, παρουσιάζει το νέο Polestar 2, ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που φέρνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων πιο κοντά σε ένα ευρύτερο κοινό. Προσφέρει avant-garde σχεδίαση και μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους πελάτες της κατηγορίας των premium compact ηλεκτρικών μοντέλων. Tο Polestar 2 είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τοποθετείται στην ίδια κατηγορία με το Tesla Model 3.

Το Polestar 2 για ένα premium 5θυρο fastback με δύο ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh και αυτονομία έως και 500 χλμ (στον κύκλο WLTP), το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) της Volvo. Η συστοιχία των μπαταριών ενσωματώνεται στο δάπεδό του, συνεισφέροντας έτσι στην ακαμψία του πλαισίου και βελτιώνοντας τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών (NVH) – ενδεικτικά, ο θόρυβος από το δρόμο έχει μειωθεί κατά 3,7 dB σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό πλαίσιο.

H Polestar αντιμετωπίζει το θέμα της φόρτισης στο Polestar 2 με μία ψηφιακή λύση συνδεσιμότητας που είναι διαθέσιμη τόσο μέσα στο αυτοκίνητο (in-car) όσο και σε φορητές συσκευές, καθώς η μάρκα αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες που δίνουν στους ιδιοκτήτες του Polestar 2 εύκολη και απροβλημάτιστη πρόσβαση στα μεγαλύτερα δημόσια δίκτυα φόρτισης σε όλον τον κόσμο.

Το σύστημα κίνησης του Polestar 2, που παρέχει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, αποδίδει 408 ίππους (300 kW) και 660 Nm ροπής. Αυτό μεταφράζεται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα.

Το στάνταρ σασί Dynamic μπορεί να ενισχυθεί με το Performance Pack, που βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά με αμορτισέρ Öhlins, φρένα Brembo και μοναδικούς σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών. Η χαρακτηριστική «υπογραφή» της Polestar με χρυσαφί χρώματος ζώνες ασφαλείας, δαγκάνες φρένων και καπάκια βαλβίδων, ολοκληρώνει τα οπτικά στοιχεία που παραπέμπουν σε υψηλές επιδόσεις.

Το Polestar 2 είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα στον κόσμο που ενσωματώνει ένα σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας βασισμένο στο λειτουργικό Android. Η ραχοκοκαλιά του Android παρέχει ένα σταθερό και ευπροσάρμοστο ψηφιακό περιβάλλον για να συνυπάρξουν οι διάφορες εφαρμογές με τις λειτουργίες του οχήματος και κάνει για πρώτη φορά αναπόσπαστο μέρος του συστήματος τις υπηρεσίες της Google – συμπεριλαμβανομένων των Google Assistant, Google Maps με υποστήριξη για ηλεκτρικά οχήματα και Google Play Store. Ο έλεγχος του συστήματος γίνεται μέσω φυσικού φωνητικού ελέγχου και μιας νέας οθόνης αφής 11 ιντσών.

Η τεχνολογία Phone-as-Key επιτρέπει την κοινή χρήση του αυτοκινήτου (Car Sharing) και προσφέρει δυνατότητες διασύνδεσης που δημιουργούν μια νέα εμπειρία ιδιοκτησίας, μέσα από υπηρεσίες όπως το pick-up and delivery, (συντήρηση, καθαρισμός, φόρτιση, που εκτελούνται από τρίτους μέσω ψηφιακού κλειδιού). Επιτρέπει επίσης στο Polestar 2 να «αισθάνεται» πότε πλησιάζει ο οδηγός του. Έξυπνα χαρακτηριστικά όπως τα μεγεθυμένα γραφικά στον πίνακα οργάνων διευκολύνουν τον οδηγό να δει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία πριν εισέλθει στο αυτοκίνητο. Το Polestar 2 μπορεί επίσης να προ-εκτιμήσει την επόμενη κίνηση του οδηγού και να δημιουργήσει μια συναρπαστική εμπειρία, προετοιμάζοντας τις συνθήκες στην καμπίνα και ενεργοποιώντας τη διαδικασία γρήγορης εκκίνησης.

Στα ξεχωριστά στοιχεία της σχεδίασης του μοντέλου, συμπεριλαμβάνονται οι προβολείς Pixel LED, ο φωτισμός προσέγγισης που καλωσορίζει τον οδηγό μέσω μιας μοναδικής αλληλουχίας, οι χαρακτηριστικοί πλευρικοί καθρέφτες της μάρκας χωρίς πλαίσιο και το φωτιζόμενο λογότυπο της Polestar, που αντανακλάται στη γυάλινη πανοραμική οροφή του αυτοκινήτου.

Όπως όλα τα αυτοκίνητα της φίρμας, το Polestar 2 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες μόνον online, στις αγορές όπου αρχικά έχει ανακοινώσει η εταιρεία την παρουσία της. Η ενδεικτική τιμή για την έκδοση λανσαρίσματος του Polestar 2 είναι 59.900 € (για τους πρώτους 12 μήνες της παραγωγής) , ενώ το κόστος της συνδρομής θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο χρόνο. Οι προπαραγγελίες είναι ήδη ανοιχτές online καθώς η παραγωγή ξεκινά στις αρχές του 2020.

Το Polestar 2 θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και, στη συνέχεια, θα ξεκινήσει για ένα παγκόσμιο road show σε όλη τη διάρκεια του 2019. Θα είναι επίσης διαθέσιμο στο δίκτυο των ειδικών εκθέσεων της εταιρείας, με το όνομα Polestar Spaces, που θα παρέχουν στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να το δουν από κοντά και να το οδηγήσουν. Οι πρώτες αγορές στις οποίες θα λανσαριστεί περιλαμβάνουν την Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ το δίκτυο θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες αγορές.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar θωμας2001

    εχετε σκεφτει οτι αυτα που δεν καινε τα αυτοκινητα θα τα καινε τα εργοστασια της δεη...

    1. avatar Giorgis

      Και? Φταίει το ηλεκτρικό ΙΧ για αυτό που καίει ο οποιοσδήποτε στον πλανήτη? Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο παράγει μηδενική ρύπανση. Αν η ΔΕΗ ρυπαίνει, πρόβλημά της. Στο τέλος θα χρεοκοπήσει λόγω τελών ρύπανσης. Υπάρχουν πολλοί που φορτίζουν από τα φωτοβολταϊκά τους πάντως. Και στο εξωτερικό υπάρχουν εταιρίες που δίνουν ρεύμα 100% από ΑΠΕ.

  2. avatar Χαχα

    Παρα πολυ προσιτό , το κακό ειναι που εχω μονο μεγάλα χαρτονομίσματα και οχι ψιλά!

  3. avatar Giorgis

    To Tesla Model 3, το οποίο θα ανταγωνίζεται το Polestar 2, είναι αυτή τη στιγμή το Νο 1 σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη Γερμανία με στοιχεία Φεβρουαρίου. Και μάλιστα με παρουσία μόλις 15 ημερών. Σε αυτές τις 15 ημέρες παρουσίας του πούλησε υπερδιπλάσια κομμάτια από το δεύτερο Renault Zoe και σχεδόν τριπλάσια από το τρίτο BMW i3. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα και στην Ολλανδία (με δεύτερο και τρίτο τα Hyundai Kona & Kia Niro) και προβλέπω ότι θα είναι και στη Νορβηγία αλλά και σε όλες τις άλλες χώρες (προς το παρόν νομίζω εισάγεται σε 10 χώρες της Ευρώπης). Τα 60 χιλιάρικα του Polestar είναι συγκρίσιμα μόνο με την ακριβότερη έκδοση του Model 3 που όμως έχει αρκετά καλύτερες επιδόσεις, ενώ η "φθηνή" βρίσκεται στις 35 χιλιάδες δολάρια. Με την παραγωγή του Polestar 2 στις αρχές του 2020 απομένει να δούμε σε τι αριθμούς θα παράγεται και τι ενδιαφέρον θα υπάρξει από το καταναλωτικό κοινό. Μακάρι πάντως να υπάρξει ανταγωνισμός ο οποίος θα ρίξει τις τιμές των ηλεκτρικών για να μπορέσει ο κόσμος να αγοράσει αυτή την ανώτερη τεχνολογία που δεν βρωμίζει τις πόλεις με καυσαέριο και ηχορύπανση.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει