Η τέταρτη γενιά του Range Rover βρίσκεται προ των πυλών, με την εταιρεία να παρουσιάζει στοιχεία και φωτογραφίες, ένα μήνα πριν από το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου, στο Παρίσι.

Πολλά μπορούν να γραφούν για την κορυφαία εκτός δρόμου πρόταση της Land Rover, αν κάτι όμως χαρακτηρίζει τη νέα, τέταρτη γενιά του μοντέλου, αυτό είναι το καινούριο, αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, που εξοικονομεί 420 κιλά βάρους, σε σχέση με τον προκάτοχό του!

Οι μηχανικοί και σχεδιαστές της εταιρείας υποστηρίζουν ότι η χρήση αλουμινίου, αντί χάλυβα, δεν επηρεάζει την ακαμψία του οχήματος. Αντιθέτως, εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, καθώς επίσης βελτίωση των επιδόσεων.

Το νέο Range Rover διαθέτει 10 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο και επανασχεδιασμένη αερανάρτηση, σε όλους τους τροχούς. Αν και εμφανισιακά ακολουθεί τα βήματα του προηγούμενου μοντέλου, στην πράξη, τίποτα δεν έχει παραμείνει το ίδιο. Περνώντας στο εσωτερικό, στο ταμπλό δεσπόζουν δύο μεγάλες TFT οθόνες.

Η πρώτη βρίσκεται στη θέση του πίνακα οργάνων και αντικαθιστά το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, προβάλλοντας παράλληλα και άλλες πληροφορίες. Η δεύτερη, διαγωνίου 8 ιντσών, είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, για τη διαχείριση του ηχοσυστήματος της Meridian, του συστήματος πλοήγησης κ.α.

Χάρη στην αύξηση του μεταξονίου, οι πίσω επιβάτες έχουν πλέον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια τους μεγαλύτερο κατά 11,8 εκατοστά. Οι ενδιαφερόμενοι μάλιστα, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαμορφώσεων της καμπίνας, μίας κλασικής πενταθέσιας και μίας «executive» με δύο άνετα πίσω καθίσματα που χωρίζονται από μία επιμηκυσμένη κεντρική κονσόλα, που φτάνει μέχρι πίσω.

Αναφορικά με τους κινητήρες, θα διατίθεται σε τρεις εναλλακτικές, εκ των οποίων η μία diesel. Η συγκεκριμένη βασίζεται στο τρίλιτρο V6 σύνολο που χρησιμοποιεί και το Discovery, έχοντας όμως δεχτεί τις «περιποιήσεις» των μηχανικών της εταιρείας.

Αμέσως μετά ακολουθεί ο 4,4 V8 βενζινοκινητήρας που εφοδίαζε και την υπάρχουσα γενιά, ο οποίος όμως έχει δεχτεί και αυτός ορισμένες αναβαθμίσεις.

Τέλος, για όσους αποζητούν το κάτι παραπάνω, υπάρχει και ένας πεντάλιτρος V8 τούρμπο βενζινοκινητήρας, χωρίς περαιτέρω πληροφορίες.

Και τα τρία σύνολα θα συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF. Μηχανικό κιβώτιο, απλά, δεν θα υπάρχει ως εναλλακτική.

Όσο για τις εκτός δρόμου δυνατότητες, το νέο Range Rover θα εφοδιάζεται με το εξελιγμένο σύστημα Terrain Response 2, που θα δουλεύει σε συνεργασία με τα συστήματα ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης.

Πηγή: autotriti.gr