Το νέο Swift Sport είναι πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο ελαφρύ και πιο… sport

H 3η γενιά του δημοφιλούς μίνι


AUTO
9:35
18/06/2018
Το νέο Swift Sport είναι πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο ελαφρύ και πιο… sport
5
loading

Η 3η γενιά του Swift Sport υιοθετεί χαμηλότερη και φαρδύτερη σιλουέτα, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και αναλογία ροπής προς βάρος, τέτοια που εξασφαλίζει την πορεία του μοντέλου, στην κατηγορία των πραγματικά καυτών hatchback.

Το νέο Swift Sport «πατάει» στην πλατφόρμα αμαξώματος «Heartect», μια νέας γενιάς πλατφόρμα αμαξώματος της Suzuki που προσφέρει αναβαθμισμένη απόδοση στις βασικότερες κατηγορίες απόδοσης ενός οχήματος, έχοντας χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία.

038swift

Η ευρεία ανάπλαση τη δομής του κάτω μέρους της πλατφόρμας και των εξαρτημάτων που αναρτώνται σε αυτή, οδήγησε στην αντικατάσταση του αποτελούμενου από διαφορετικά τμήματα πλαισίου της προηγούμενης πλατφόρμας, με μία συνεχή που αυξάνει την ακαμψία.

Το νέο πλαίσιο, που έχει ως χαρακτηριστικό την απαλή καμπύλη φόρμα, διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ενέργεια, προσφέροντας ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Συνολικά, η ακαμψία του αμαξώματος έχει μεγιστοποιηθεί μέσω της αύξησης των σημείων ενίσχυσης, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη γραμμικότητα και τον έλεγχο της συμπεριφοράς του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης.

065swift

Επιπρόσθετα της πλατφόρμας και του ελαφρού και απορροφητικού αμαξώματος «Tect», η λεπτομερής εξέλιξη των εξαρτημάτων του εσωτερικού, των καθισμάτων και πολλών άλλων στοιχείων, οδήγησαν στο αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 970 κιλά. Το μεταξόνιο είναι κατά 20 χιλιοστά μακρύτερο από το προηγούμενο, ενώ το μετατρόχιο είναι κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο τόσο εμπρός όσο και πίσω. Επίσης, το αμάξωμα είναι κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο. Ο χώρος της καμπίνας είναι αρκετός για 4 ενήλικες επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 265 έως 579 λίτρα.

Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο διακρίνεται από τη νέα μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα, με το αεροδυναμικό εμπρός σπόιλερ, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή οροφής. Οι γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και η διπλή απόληξη της εξάτμισης ολοκληρώνουν την σπορτίφ αγωνιστική εικόνα. Συνολικά επτά χρώματα θα είναι διαθέσιμα, ανάμεσά τους τα νέα Burning Red Pearl Metallic και Speedy Blue Metallic που περιέχονται στην γκάμα του νέου Swift.

003swift

Το εσωτερικό με έντονες επιφάνειες, χρωματικές αντιθέσεις και όργανα ακριβείας, διαθέτει ημιμπάκετ καθίσματα και υψηλής ποιότητας υλικά, που  στον οδηγό αίσθηση ελέγχου και οδηγικής ευχαρίστησης. Στον εξοπλισμό διατίθεται ηχοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών, συμβατό με Bluetooth Smartphone Linkage με οθόνη αφής 7 ιντσών, και με τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης με κάρτα Secure Digital.

Στα συστήματα υποστήριξης οδηγού, υπάρχει το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με διπλούς αισθητήρες, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, καθώς και άλλες σημαντικά καινοτόμες τεχνολογίες, όπως:

  • Radar Brake Support
  • Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης
  • Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP)
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT
  • 6 SRS αερόσακοι
  • Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών

003swifta

Με τον κινητήρα 1.4 Boosterjet 140 ίππους στις 5500 στροφές και 230 Nm ροπής (2500-3500 στροφές) και το συνολικό βάρος να είναι 80 κιλά μικρότερο από αυτό του προκάτοχού του, το ελαφρύτερο και ταχύτερο Swift Sport ανήκει στην κατηγορία των «καυτών» hatchback, με έμφαση στην οδηγική απόλαυση.

Ο κινητήρας αυτός χαρακτηρίζεται από την υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου. Ο νέος υπερτροφοδότης βοηθά τον κινητήρα να παράγει μεγάλη ροπή από τις χαμηλές ακόμα στροφές περιστροφής, ενώ η μικρή σχετικά χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου.

040swift

Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που εξόπλιζε το απερχόμενο μοντέλο, βελτιώθηκε, προκειμένου να επιτευχθούν ακόμα πιο κοντές και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων, ενώ η απαιτούμενη αρχική δύναμη στο λεβιέ προσαρμόστηκε ώστε να επιτευχθεί ομαλή και σαφέστερη αίσθηση κατά την αλλαγή.

Οι αξιοπρόσεκτες επιδόσεις είναι για τα 0-100 8,1΄΄ και τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση (ρεζερβουάρ 37 λίτρα) που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής κυμαίνεται στα 5,6 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές CO2, 125 γρ/χλμ.

Όσον αφορά την εμπρός ανάρτηση, το νέο Swift Sport χρησιμοποιεί εμπρός αμορτισέρ της Monroe τα οποία φημίζονται για την υψηλή απόδοσή τους. Η αντιστρεπτική είναι παχύτερη και έχει αποκτήσει βάση από Teflon, για μεγαλύτερη σταθερότητα. Τα μουαγιέ και τα ρουλεμάν των τροχών είναι πλέον ένα σώμα, ενώ η απόσταση ανάμεσα στα ρουλεμάν είναι πλέον μεγαλύτερη, αυξάνοντας συνολικά κατά 15% τη σταθερότητα της γωνίας camber κατά τη διάρκεια του στριψίματος.

071swift

Στην πίσω ανάρτηση ο υστερούντας βραχίονας σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με στόχο να ελαχιστοποιηθούν οι παραμορφώσεις κατά το στρίψιμο. Η σταθερότητα στη γωνία σύγκλισης/απόκλισης του νέου μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 1,4 φορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, και η αυτή της γωνίας κάμπερ είναι υψηλότερη σχεδόν κατά τρεις φορές. Η στρεπτική ακαμψία του ημιάκαμπτου πίσω άξονα έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει βέλτιστη σταθερότητα, ενώ και εδώ χρησιμοποιούνται αμορτισέρ της Monroe, με επανασχεδιασμένες βαλβίδες και εξελιγμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης.

Η τιμή του νέου Swift Sport, είναι στα 19.670 ευρώ.

108swift 110swift 119swift 002swift

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

5
σχόλια
  1. avatar ΜπρουμΜπρουμ

    Το fiesta είναι πιο αργό, καίει παραπάνω διότι είναι πιο ζορισμενο.. Ααα είναι και βαρύτερο.. για αυτό και τα παραπάνω αποτελέσματα..

  2. avatar Κρίτων

    Πολύ ωραίο. Όμως το ford fiesta ST ξεκινάει από 20.264. Δηλαδή 500 ευρώ παραπάνω. Ποιος ο λόγος να πάρει κανείς το Swift sport?

    1. avatar kks

      γιατί είναι Γιαπωνέζικο!

      1. avatar Stef2111

        Σωστός.....

        1. avatar dim123

          ...αλλά καi γιατί δεν ανηκουν πρακτικά στην ίδια κατηγορία, ανεξαρτητα από την τιμή τους (mini το Swift με περιπου 3,84m και super mini το Fiesta με 4,04m μηκος)

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει