Το Fiat Punto 2012 έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει να αποτελεί ένα από τα βαριά χαρτιά της μικρής κατηγορίας χάρη στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα, αλλά και τον πετρελαιοκινητήρα του.

Το ανανεωμένο Fiat Punto 2012 έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του πετυχημένου μικρού της ιταλικής φίρμας κρατώντας μόνο το όνομα Punto και αφήνοντας πίσω τα συνοδευτικά Evo και Grande, που το ακολουθούσαν τελευταία. Ένα όμως από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ανανεωμένου Punto είναι η τοποθέτηση του πετρελαιοκινητήρα MultiJet II 1,3 85 PS.

Το νέο Fiat Punto 2012 βασίζεται στην ανανέωση των κομψών γραμμών που χαρακτηρίζουν το μοντέλο. Οι διαφορές σε σχέση με το Punto Evo εντοπίζονται βασικά στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Τα μαύρα-πλαστικά φιλέτα δεν υφίστανται, με αποτέλεσμα οι προφυλακτήρες να έχουν το χρώμα του αμαξώματος.

Παράλληλα, διαθέσιμες είναι νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου, ενώ μαζί με τα ήδη υπάρχοντα, το νέο Punto θα προσφέρεται με 3 νέα μεταλλικά χρώματα. Σε συνδυασμό με τις νέες επιλογές στο εσωτερικό οι πελάτες έχουν δυνατότητα για περίπου 1.300 συνδυασμούς στην επιλογή τους!

Σε καλή τιμή

To ανανεωμένο Fiat Punto 2012 με τον νέο πετρελαιοκινητήρα MultiJet II 1,3 85 PS είναι διαθέσιμο στην έκδοση Easy με τιμές 13.900 ευρώ για την τρίθυρη και 14.300 ευρώ για την πεντάθυρη έκδοση. Στις παραπάνω τιμές έχει περιληφθεί έκπτωση 1.000 ευρώ.

Η έκπτωση αυτή μπορεί φτάνει τις 2.000 ευρώ αν ο πελάτης επιλέξει χρηματοδότηση FGA Bank με 0% προκαταβολή, 7,85% επιτόκιο και 72 δόσεις. Σε συνδυασμό με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού του το Punto 2012 1,3 MTJ 85 PS είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές της κατηγορίας με έμφαση στην οικονομία καυσίμου (μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.), τη στιγμή που είναι απαλλαγμένο από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Εσωτερικό – χώροι: Φρεσκαρισμένο και με καλές ανέσεις

Ουσιαστικές οπτικές αλλαγές δεν υπάρχουν στο εσωτερικό, ωστόσο τη διαφορά κάνουν κάποιες λεπτομέρειες. Έτσι σε μερικά σημεία, όπως στο ταμπλό, έχουν τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας πλαστικά, ενώ υπάρχουν και νέοι χρωματισμοί.

Στα καθίσματα οι επενδύσεις είναι από jeans υλικό, ενώ ο εξοπλισμός της έκδοσης Easy είναι πληρέστατος, τόσο όσον αφορά στην άνεση (μεταξύ άλλων κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλ. καθρέφτες, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, air condition, ηλ. παράθυρα), όσο και στην ασφάλεια (ABS, ESP, 6 αερόσακοι, φώτα ημέρας).

Σε ό,τι αφορά τους χώρους δεν υπάρχει καμία αλλαγή και έτσι παραμένουν υπεραρκετοί για 4 ενήλικες με τις αποσκευές τους (πορτ μπαγκάζ 275 λτ.).

Κινητήρας- Επιδόσεις: Υπεροικονομικός και χωρίς τέλη

Ο νέος, 16βάλβιδος, 1,3 λτ. κινητήρας πετρελαίου τεχνολογίας MultiJet II, χαρακτηρίζεται από την παρουσία τούρμπο με μεταβλητής γεωμετρίας πτερύγια φτερωτής. Αποδίδει 85 ίππους, αλλά το κυριότερο 200 Nm ροπής στις μόλις 1.500 σ.α.λ.

Αξιοσημείωτη είναι φυσικά η κατανάλωση των μόλις 3,5 λτ./100 χλμ., χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start/Stop.

Στην πράξη ο κινητήρας κινεί ευχάριστα το μικρό της Fiat, αφού είναι εύρωστος από τις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις από στάση είναι αξιοπρεπείς, ενώ οι ρεπρίζ δεν προβληματίζουν.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο

Ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται το Punto 2012 στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη.

Υπάρχει φυσικά και η επιλογή CITY, που η επιλογή της ελαφραίνει ιδιαίτερα το σύστημα διεύθυνσης σε βαθμό που να μπορεί κανείς να γυρίσει το τιμόνι με το ένα… δάκτυλο. Στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο, ικανό και προοδευτικό, όταν κανείς ξεπεράσει τα όρια της πρόσφυσής του.

Εμφανίζει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τη σύμπραξη και του στάνταρ ESP. Στην αξιόλογη οδηγική εικόνα συμβάλει και ο θετικός επιλογέας με καλό κούμπωμα και λογικές διαδρομές.

Κανένα παράπονο δεν υπάρχει και από τα φρένα, τόσο από πλευράς αίσθησης, όσο και αποτελεσματικότητας με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα να περιορίζεται στα 39,7 μ.

Πηγή: autotriti.gr