O Ben Spies της Yamaha ήταν ταχύτερος όλων κατά τη δεύτερη μέρα των επίσημων δοκιμών του MotoGP στην πίστα Sepang. Ωστόσο το πρόγραμμα των ομάδων συρρικνώθηκε και πάλι εξαιτίας της ισχυρής βροχής. Νωρίς το πρωί οι βελτιωμένες -σε σχέση με την πρώτη μέρα- συνθήκες βοήθησαν στη μείωση των χρόνων, όμως η καταιγίδα που ενέσκηψε μόλις δυο ώρες αργότερα, έστειλε τους αναβάτες να… κρυφτούν στα pitboxes.

Μετά την απομάκρυνση της τροπικής καταιγίδας οι αναβάτες βγήκαν στην κάθυγρη πίστα, για να δοκιμάσουν το σετάρισμα των μοτοσυκλετών τους στη βρεγμένη άσφαλτο.

Το πρωί πάντως και όσο η πίστα ήταν στεγνή, ταχύτερος αναδείχτηκε ο Ben Spies της Yamaha. Ο Τεξανός γύρισε κατά μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο γρήγορα από τον συναθλητή του στην ομάδα και πρωταθλητή του 2010, Jorge Lorenzo. Τρίτος ταχύτερος ο Andrea Dovizioso, για πρώτη φορά φέτος μπροστά από τον συναθλητή του στην Yamaha Tech3, Crutchlow.

Αμέσως μετά, ο Nicky Hayden με Ducati, μόλις 25 εκατοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον «δορυφορικό» Hector Barbera, επίσης με Ducati. O Valentino Rossi συνέχισε να δουλεύει πάνω στις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών της Ducati, και έκλεισε τη μέρα 7ος ταχύτερος, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Spies.

Όμως ενώ οι Yamaha και Ducati πάλευαν τον καιρό οι αναβάτες της Honda ήταν άφαντοι. Μια άγνωστη ακόμα μηχανική βλάβη στην RCV213 του Dani Pedrosa κατά την προχθεσινή πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών, ανάγκασε το HRC να μην επιτρέψει στους 4 οδηγούς του να συμμετάσχουν στη δεύτερη μέρα.

Ο Pedrosa, ο πρωταθλητής Casey Stoner και οι αναβάτες της δορυφορικής ομάδας Gresini Honda, Alvaro Bautista και Stefan Bradl υποχρεώθηκαν να παρακολουθήσουν άπραγοι τη δράση της δεύτερης μέρας, ενώ οι κινητήρες τους αναλύονταν στην Ιαπωνία από τους τεχνικούς της εταιρείας.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε κατά την τελευταία περίοδο της Τρίτης. Ο Ισπανός δήλωσε σχετικά: «Βρισκόμουν στην πίσω ευθεία, όταν η μοτοσυκλέτα φάνηκε να αντιμετωπίζει πρόβλημα. Άναψε η κόκκινη προειδοποιητική λυχνία, πράγμα που σημαίνει ότι έπρεπε να σταματήσω. Αποσύμπλεξα και σταμάτησα. Τώρα ελέγχουν τον κινητήρα…»

Μετά την πρώτη εξέταση από τους μηχανικούς στα πιτ, οι κινητήρες ταξίδεψαν λυμένοι ως την πρωτεύουσα Kuala Lumpur και από εκεί στην Ιαπωνία για περαιτέρω έλεγχο. Η σχετική ανακοίνωση του ΗRC αναφέρει: «Εξαιτίας μηχανική βλάβης στη μοτοσυκλέτα του Dani Pedrosa, το HRC έστειλε όλους τους κινητήρες των RC213V στην Ιαπωνία για ανάλυση. Το αποτέλεσμα της έρευνας ήταν θετικό, η απάντηση έφτασε ωστόσο αργά, μετά το μεσημβρινό γεύμα της Τετάρτης, οπότε είχε αρχίσει να βρέχει καταρρακτωδώς. Έτσι δυστυχώς δεν κατέστη δυνατό να οδηγήσουν οι αναβάτες της Repsol Honda».

«Οι Casey Stoner και Dani Pedrosa θα επιστρέψουν στην πίστα αύριο συνεχίζοντας τη διαδικασία των δοκιμών σύμφωνα με το προκαθορισμένο πρόγραμμα».

Αναλυτικά τα αποτελέσματα 2ης ημέρας δοκιμών του MotoGP στην Sepang:

Θέση – Αναβάτης – Μοτοσυκλέτα – Χρόνος – Διαφορά από πρώτο

1. Ben Spies Yamaha 2:01.285 –
2. Jorge Lorenzo Yamaha 2:01.293 0,008
3. Andrea Dovizioso Yamaha 2:01.522 0,237
4. Cal Crutchlow Yamaha 2:01.695 0,410
5. Nicky Hayden Ducati GP12 2:01.748 0,463
6. Hector Barbera Ducati GP0 2:01.989 0,704
7. Valentino Rossi Ducati GP12 2:02.130 0,845
8. Franco Battaini Ducati Test 2:03.566 2,281
9. Colin Edwards Suter BMW 2:05.816 4,531
10. Ivan Silva FTR Kawasaki 2:07.532 6,247
11. Yonny Hernandez FTR Kawasaki 2:08.213 6,928

Τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας των δοκιμών:

Θέση – Αναβάτης – Μοτοσυκλέτα – Χρόνος – Διαφορά (δευτερόλεπτα)

1. Casey Stoner Honda 2’01”761
2. Dani Pedrosa Honda 2’02”005 0,244
3. Jorge Lorenzo Yamaha 2’02”436 0,675
4. Ben Spies Yamaha 2’02”819 1,058
5. Alvaro Bautista Honda 202”59 1,198
6. Nicky Hayden Ducati GP12 2’03”132 1,371
7. Cal Crutchlow Yamaha 203”213 1,452
8. Valentino Rossi Ducati GP12 2’03”245 1,484
9. Hector Barbera Ducati GP 0 2’03”612 1,851
10. Stefan Bradl Honda 2’03”820 2,059
11. Andrea Dovizioso Yamaha 2’03”830 2,069
12. Colin Edwards Suter BMW 2’05”510 3,749
13. Franco Battaini Ducati Test 2’05”563 3,802
14. Ivan Silva FTR Kawasaki 2’08”109 6,348
15. Yonny Hernandez FTR Kawasaki 2’08”767 7,006