Αποκαλύφθηκε το νέο Suzuki Swift

Πότε ξεκινούν οι πωλήσεις του νέου μοντέλου


AUTO
10:28
13/03/2017
Αποκαλύφθηκε το νέο Suzuki Swift
1
loading

Στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Suzuki αποκάλυψε το νέο Swift για την ευρωπαϊκή αγορά.

Το νέο Swift υιοθετεί ένα εντελώς νέο στιλ, εστιασμένο στην απόδοση, διαθέτοντας ένα εξαιρετικά ελαφρύ αμάξωμα και εισάγοντας προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας. Το αποτέλεσμα συνθέτουν ένας ευρωπαϊκού στιλ εξωτερικός σχεδιασμός, συνοδευόμενος από σπορτίφ και πρακτικό εσωτερικό, σβελτάδα και ακρίβεια στην οδήγηση και απόλυτη ασφάλεια.

«Βάλαμε ως στόχο μας να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τον κόσμο να φωνάζει Wow! την πρώτη στιγμή που θα το δει, τη στιγμή που θα καθίσει πίσω από τιμόνι και τη στιγμή που θα πατήσει το γκάζι», αναφέρει χαρακτηριστικά o επικεφαλής Μηχανικός του Swift Masao Kobori.

swift23 swift22

Το νέο Swift διαθέτει πολλά καινοτομικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ορισμένα από αυτά είναι:

  •  120 κιλά μικρότερο βάρος αμαξώματος
  •  5% πιο οικονομικό κινητήρα DUALJET
  •  3% πιο ήσυχο
  •  8% πιο αεροδυναμικό
  •  0,4 μέτρα μικρότερος κύκλος στροφής
  •  23 χιλιοστά περισσότερος κάθετος και οριζόντιος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα
  •  20 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
  •  25% και πλέον μεγαλύτερος χώρος αποσκευών

Αμάξωμα/Σχεδίαση

Το νέο Swift πατάει σε μιας νέας γενιάς πλατφόρμα «Heartect» που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, καθώς είναι ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη. Η ολική αναδιάρθρωση της δομής του πατώματος και της διαμόρφωσης των τμημάτων αυτού, είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση ενός πλαισίου υψηλής ακαμψίας που βελτιώνει την ασφάλεια κατά τη σύγκρουση και έχει μια συνεχή, ομαλή και καμπυλωτή μορφή που βοηθά στην απορρόφηση της ενέργειας.

swift10 swift9

Αυτό οδήγησε στη μείωση των απαραίτητων ενισχύσεων, γεγονός που κάνει το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά, ή αν προτιμάτε 120 κιλά λιγότερα από το αμάξωμα του υπάρχοντος Swift, κάτι που συμβάλλει εξαιρετικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και επιφέρει δραστική βελτίωση στις βασικότερες των λειτουργιών του οχήματος, στην κύλιση, τις στροφές ή το φρενάρισμα. Επίσης, η συνολική βελτιστοποίηση , του πατώματος και των μερών που προσαρτώνται σε αυτό (αντί για τη μερική εστίαση σε κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά), έχει μειώσει το θόρυβο και τις δονήσεις και έχει ευνοήσει την άνεση.

Το Swift του 2017 έχει κατά 10 χιλιοστά μικρότερο μήκος από το σημερινό, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, δηλαδή 54 περισσότερα από το υπάρχον μοντέλο. Είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του.

swift17 swift18

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα είναι πιο κοντό, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ, ενώ μια επιβλητική και επιθετικού σχεδιασμού εμπρός γρίλια, η προέκτασή της στον προφυλακτήρα, και τα τονισμένα φτερά, εκφράζουν δυναμισμό.

swift5 swift7 swift4

Οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι ενσωματωμένες στις κολώνες, ενώ μια ακόμα high-tech πινελιά αποδίδεται από τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται εμπρός και πίσω.

Επιπλέον εξωτερικά χαρακτηριστικά, είναι τα εξής:

  • Εμπρός προβολείς με τεχνολογία καθοδήγησης από και προς το αυτοκίνητο
  • Επτά χρώματα αμαξώματος, ανάμεσα στα οποία το ζωντανό και βαθύ «Burning Red Pearl Metallic» και το «Speedy Blue Metallic», που συνοδεύονται από τέσσερις πιθανούς συνδυασμούς διχρωμίας του αμαξώματος
  • Δίχρωμες ή μονόχρωμες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ή σιδερένιες ζάντες 15 ιντσών με τάσια τροχών.

Εσωτερικά, ο πολλαπλών πληροφοριών πίνακας οργάνων διαθέτει σπορ σχεδίαση με αίσθηση ρολογιού χρονογράφου. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει είτε μια έγχρωμη ή LCD στο κέντρο, με το μετρητή θερμοκρασίας νερού μέσα σε ένα από τα δύο κύρια όργανα και το μετρητή βενζίνης στο εσωτερικό του δεύτερου, είτε μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

swift11 swift12 swift15

Χαμηλώνοντας τα καθίσματα εξασφαλίστηκε επαρκέστατος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών, τον ίδιο με αυτό που έχει το υπάρχον Swift για τις εμπρός θέσεις και 23 χιλιοστά επιπλέον κάθετο και οριζόντιο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Τα εμπρός καθίσματα έχουν μετακινηθεί κατά 10 χιλιοστά προς τα έξω, αυξάνοντας έτσι την απόσταση μεταξύ τους κατά 20 χιλιοστά.

swift14

Επιπλέον, το νέο Swift έχει 265 λίτρα χώρου αποσκευών, που είναι κατά 54 λίτρα μεγαλύτερος, ή αύξηση μεγαλύτερη του 25%, σε σχέση με το υπάρχον Swift. Ο χώρος αποσκευών είναι κατά 75 χιλιοστά μακρύτερος με ιδανική διαμόρφωση του σχήματός του σε κάθε λεπτομέρεια, κάτι που επιτρέπει διευρυμένη χωρητικότητα, χωρίς να θυσιάζεται η εξωτερική εμφάνιση.

Επιπλέον χαρακτηριστικά του εσωτερικού:

  • Κεντρική κονσόλα με κλίση πέντε μοιρών προς τον οδηγό
  • Τιμόνι σχήματος D
  • Εμπρός καθίσματα με βελτιστοποιημένο σχήμα και άνεση, καθώς και υπερυψωμένα πλαϊνά στηρίγματα
  • Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2’’, τεχνολογίας TFT LCD1 που ενημερώνει για τη συμπεριφορά και τη λειτουργία του οχήματος
  • Ηχοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών, συμβατό με Bluetooth Smartphone Linkage με οθόνη αφής 7 ιντσών, και θύρα USB και SD card1 συμβατή με MP3/WMA/ACC
  • Αυτόματος κλιματισμός με πίνακα ελέγχου με οθόνη LED

Μια νέου σχεδιασμού, ελαφριά και υψηλής ακαμψίας ανάρτηση διατηρεί τη χαρακτηριστική για Swift αμεσότητα στο στρίψιμο, ενώ παράλληλα προσφέρει ευέλικτη και άνετη οδηγική εμπειρία. Οι αναθεωρημένες βάσεις της ανάρτησης βελτιώνουν την οδηγική απόλαυση και μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου. Συγκριτικά με το υπάρχον Swift, το κράτημα και η απόκριση στην είσοδο της στροφής, καθώς και η ομαλότητα με την οποία πραγματοποιείται το έντονο στρίψιμο του τιμονιού, έχουν επίσης βελτιωθεί.

Κινητήρες/Κιβώτια

Τα κινητήρια σύνολα του νέου Swift, είναι τα εξής:

- Ο βενζινοκινητήρας 1.0 Boosterjet προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και υψηλή δύναμη. Η μικρή του χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου, την ώρα που ο υπερτροφοδότης παράγει ροπή ισοδύναμη με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.700-1.800 κυβικών εκατοστών, από μόλις ένα λίτρο χωρητικότητας.

swift20 swift19

Παράλληλα, ενώ προσφέρει υψηλή απόδοση, έχει εξαιρετική συμπεριφορά στις μετρήσεις NVH (θόρυβος, δονήσεις και τραχύτητα), χάρη στις επιτυχημένες προσπάθειες να αυξηθεί σημαντικά η ακαμψία συνολικά, και να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την ελαχιστοποίηση του θορύβου και των δονήσεων που συνήθως προέρχονται από τη λειτουργία ενός 3κύλινδρου κινητήρα. Ο κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά κάτω από όλες τις συνθήκες, από τις αστικές μετακινήσεις έως τη σπορ οδήγηση.

- Ο βενζινοκινητήρας 1.2 Dualjet, αναζωογονημένος με συμπαγείς κυλίνδρους για υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και εφοδιασμένος με διαχείριση καυσαερίων με περιοριστικό σύστημα προανάφλεξης και πολλαπλό ψεκασμό, που συνδυάζεται με άλλα χαρακτηριστικά για να πετύχει βελτίωση, κατά μέσο όρο 5%, στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τον 1.2 Dualjet που χρησιμοποιείται στο υπάρχον Swift.

Το SHVS (Smart Hybrid Vehicle της Suzuki) είναι ένα ιδανικό για συμπαγή αυτοκίνητα υβριδικό σύστημα. Χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία.

Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 Boosterjet όσο και με τον 1.2 Dualjet κινητήρα.

Επιπλέον, η ελαφριά και υψηλού χρόνου ζωής μπαταρία ιόντων λιθίου, έχει εξαιρετική αποδοτικότητα επαναφόρτισης, που επιτρέπει τη συχνότερη υποβοήθηση του κινητήρα. Η μπαταρία επίσης παρέχει ενέργεια στα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, όπως τα ηλεκτρικά συστήματα του κινητήρα, τα όργανα και το ηχοσύστημα.

Ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ιδανική κλιμάκωση για κάθε κινητήριο σύνολο, προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη αναλογία χαμηλής κατανάλωσης και απόδοσης. Η έκδοση που χρησιμοποιείται μαζί με τον κινητήρα του 1 λίτρου, διαθέτει ελαφρώς πιο σφιχτή αίσθηση, για ακόμα πιο σπορ εμπειρία οδήγησης. Επίσης διαθέσιμα είναι, ένα εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μακρύτερη κλιμάκωση.

Επιπλέον χαρακτηριστικά απόδοσης

  • Η απόδοση στις μετρήσεις NVH έχει βελτιωθεί μέσω της αύξησης της ακαμψίας του αμαξώματος και τη βελτίωση της ηχητικής απορρόφησης και μόνωσης, που αυξάνει συνολικά την προσφερόμενη ησυχία κατά 3% σε σχέση με το υπάρχον.
  • Η βελτιωμένη αεροδυναμική έχει φέρει 8% μείωση στην αεροδυναμική αντίσταση σε σχέση με το υπάρχον.
  • Ο κύκλος στροφής των 4,8 μέτρων, είναι κατά 0,4 μέτρα μικρότερος σε σχέση με το υπάρχον.

Συστήματα ασφάλειας

Τα βασικά συστήματα υποστήριξης του οδηγού, είναι τα εξής:

- Το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης υποστηρίζει μια σειρά από τεχνολογίες ασφάλειας, με βασικότερη από αυτές το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης Dual Sensor Brake Support (DSBS). Εάν το σύστημα εντοπίσει πιθανότητα σύγκρουσης με αντικείμενο που βρίσκεται εμπρός, ενεργοποιεί μια ηχητική και μια οπτική ειδοποίηση. Σε περίπτωση που εντοπίσει σημαντικό κίνδυνο και ο οδηγός πραγματοποιήσει φρενάρισμα πανικού, το σύστημα ενεργοποιεί την υποβοήθηση πέδησης, ενισχύοντας το φρενάρισμα. Σε περίπτωση που ο κίνδυνος αυξηθεί ακόμα περισσότερο, το σύστημα ενεργοποιεί ισχυρότερα την αυτόματη πέδηση, σε μια προσπάθεια αποφυγής της σύγκρουσης ή έστω τη μείωσης της ζημιάς.

swift16

- Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας

Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα και αλλάζει λωρίδα χωρίς την ενεργοποίηση του φλας από τον οδηγό, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας στον πίνακα οργάνων και δόνησης του τιμονιού.

swift21

- Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου

Με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου.

- Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist)

Κατά την οδήγηση με ταχύτητα από 40 χλμ./ώρα, η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, σχεδιάστηκε για να αλλάζει αυτόματα τους προβολείς μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας ανάλογα με την παρουσία άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος φωτισμού.

- Adaptive cruise control

Όταν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ μετρά την απόσταση από αυτό, και αυτομάτως διατηρεί μεγάλη, μέση ή μικρή απόσταση, κατ’ επιλογή του οδηγού. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, το σύστημα διατηρεί την προκαθορισμένη από τον οδηγό ταχύτητα (από 40 χλμ/ώρα έως 160 χλμ/ώρα).

Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας

  • Radar Brake Support
  • Hill hold control
  • Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης
  • Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP)
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT
  • 6 SRS αερόσακοι
  • Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών

Οι πωλήσεις του νέου Swift θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο του 2017.

Βασικές διαστάσεις

Μήκος: 3.840 χλστ, Πλάτος: 1.735 χλστ, Ύψος: 1.495 χλστ (2WD) / 1.520 χλστ (4WD), Μεταξόνιο: 2.450 χλστ, Μετατρόχιο εμπρός/πίσω: 1.520 – 1.530 χλστ / 1.520 –1.530 χλστ

swift1 swift3 swift5

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar ΒAΣΙΛΕΙΟS

    Δείχνει αρκετά ωραίο και με σύγχρονη τεχνολογία .Μένει να το δούμε από κοντά για να το αξιολογήσουμε.Εκείνο που με φοβίζει στην SUZUKI είναι ότι χρησιμοποιεί υλικά χαμηλής ποιότητας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (σαλόνι).Ίδωμεν,διότι ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος (Micra).

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει