Η General Motors συνεχίζει να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις στην κορυφαία έκδοση της Camaro, την ZL1. Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας, το «κτηνώδες» muscle car βρέθηκε να κάνει γύρους στο λιγότερο γνωστό Nordschleife circuit, το οποίο αποτελεί μέρος του Nürburgring. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στην έκθεση του Σικάγο, αλλά η διάθεσή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2012.

Η ταυτότητα της Camaro ZL1
H Camaro ZL1 του 2012 είναι η ισχυρότερη Camaro παραγωγής όλων των εποχών. Κάτω από το μακρύ καπό της βρίσκεται η υπετροφοδοτούμενη εκδοχή του αλουμινένιου V8 μηχανικού σύνολου LSA των 6,2 λίτρων. Η μέγιστη ισχύς του είναι οι 580 ίπποι και η ροπή διαμορφώνεται στα 754 Nm. Η αυξημένη απόδοση οφείλεται στο νέο σύστημα εισαγωγής και στο μεγαλύτερο intercooler.

Επιπλέον, η Camaro ZL1 διαθέτει ένα ηλεκτρονικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο καταναλώνει λιγότερη ενέργεια από το απλό υδραυλικό σύστημα. Θα διατίθεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το Tremec TR-6060 MG9, ενώ υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου κιβώτιου των 6 σχέσεων, το Hydra-Matic 6L90, το οποίο προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας (Drive, Sport και Manual).

Προεξάρχον χαρακτηριστικό του οχήματος αποτελούν τις διπλές coilover μαγνητικές αναρτήσεις Magnetic Ride Control τρίτης γενιάς, η οποίες διαθέτουν τρία set up ρυθμίσεων (Tour, Sport και Track). Εντύπωση προκαλεί και το σύστημα Performance Traction Management, μέσω του οποίου ρυθμίζονται οι αναρτήσεις, το σύστημα εκκίνησης και πρόσφυσης άλλα και το ESP, ώστε να προσφέρουν στον οδηγό την μέγιστη απόδοση.

Πηγή: autotriti.gr