Τη στρατηγική της Seat μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Dr. Francisco Javier García Sanz και ο νέος Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Luca de Meo, στα 550 στελέχη και διευθυντές αγορών όπου δραστηριοποιείται η φίρμα.

Οι τρεις πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της Seat είναι η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως τον καλύτερο εργοδότη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία.

Κατά την παρουσίαση, ο Dr. Francisco Javier García Sanz επιβεβαίωσε τη δέσμευση του Ομίλου VW στη Seat: «Ο Όμιλος VW έχει πλήρη εμπιστοσύνη στο μελλοντικό μας πλάνο, που είναι απόλυτα ενταγμένο στη δική τους στρατηγική. Τα μοντέλα που έχουμε ανακοινώσει πως θα λανσαριστούν τα επόμενα δύο χρόνια, θα φτάσουν στις αγορές έτσι όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί και θα συμβάλλουν στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη μας».

Ομοίως, ο Luca de Meo, που αντικατέστησε τον Jürgen Stackmann στο τιμόνι της Seat, υπογράμμισε τη συμβολή του προσωπικού της εταιρείας για τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν τα τελευταία χρόνια.

Επίσης κατά τη συνάντηση, η ανώτερη διοίκηση της εταιρείας, παρουσίασε το αποδοτικό πρόγραμμα που ονομάζεται Leap, το οποίο θα εφαρμοστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια,  προκειμένου να προστατευθεί το επενδυτικό πρόγραμμα με στόχο την ανανέωση της γκάμας μοντέλων και περαιτέρω ενίσχυσης της μάρκας. Η Seat θα αρχίσει να διαθέτει επενδυτικά κονδύλια για τη προσαρμογή της Γραμμής Παραγωγής 1 του εργοστασίου στο Martorell όπου κατασκευάζεται το Ibiza, σε μία νέα πλατφόρμα. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν από τα τέλη Δεκεμβρίου 2015 μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 2016 και θα προκαλέσουν διακοπή παραγωγής στη Γραμμή 1 καθώς και τερματισμό των συμβάσεων περίπου 100 εργαζομένων προσωρινής απασχόλησης. Επιπλέον,  το ίδιο θα συμβεί και για 100 εργαζόμενους που προσλήφθηκαν το περασμένο καλοκαίρι προκειμένου να καλύψουν ανάγκες στην γραμμή παραγωγής του Q3.

Η ισπανική εταιρία βρίσκεται στο δρόμο να λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και το πρώτο από αυτά, το compact SUV, που αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2016, θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της μάρκας σε αυτή τη κατηγορία.

Το πρόγραμμα Leap, θα συμβάλλει σε εξοικονόμηση κόστους σε ετήσια βάση 100€ εκατομμυρίων ευρώ που θα επιτρέψει στην εταιρεία τον εξορθολογισμό των διαδικασιών της, την εξάλειψη κάθε δαπάνης που δεν ενισχύει βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και την επικέντρωση της εταιρείας σε ενέργειες με προστιθέμενη αξία.

Τα κυριότερα μέτρα του αποδοτικού προγράμματος, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τη βελτίωση της δομής κόστους της εταιρείας, την εφαρμογή αναθεωρημένων διαδικασιών logistics καθώς και κατασκευές μείωσης κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, το σχέδιο περιλαμβάνει αναθεώρηση του κόστους για outsource υπηρεσίες, χορηγίες, ταξίδια και εκδηλώσεις χωρίς να επηρεάζονται οι απαραίτητες δαπάνες που συνδέονται με την παραγωγή των νέων προϊόντων.