Το Ford Ranger ενσωματώνει νέα πρότυπα στην κατηγορία των pick – up αυτοκινήτων με ένα μίγμα αντοχής, ικανότητας, ποιότητας κατασκευής και προηγμένης τεχνολογίας.

Τολμηρές, μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές του χαρίζουν μία δυναμική παρουσία στο δρόμο, ενώ η καμπίνα με υψηλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, προσφέρει ένα πιο άνετο, σύγχρονο περιβάλλον τύπου επιβατικού αυτοκινήτου για τον οδηγό και τους επιβάτες. Πίσω από το τιμόνι, το ταμπλό με δίχρωμες ψηφιακές ενδείξεις προβάλλει πληροφορίες για το όχημα, και λεπτομέρειες από τα συστήματα ψυχαγωγίας, πλοήγησης και ελέγχου κλιματισμού με μια ματιά.

Ταυτόχρονα το Ford Ranger με προηγμένα ηχοαπορροφητικά υλικά και βελτιωμένη μόνωση, προσφέρει στους επιβάτες μία από τις πιο αθόρυβες και άνετες καμπίνες στην κατηγορία του.

ford5

Επιπλέον, σειρά προηγμένων τεχνολογιών βοηθά τον οδηγό του Ford Ranger να παραμένει συνδεμένος, έχοντας τον απόλυτο έλεγχο.

Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 της Ford προσφέρει στον οδηγό, ευφυέστερους και ασφαλέστερους τρόπους για να παραμένει συνδεδεμένος, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές για να ελέγχει τα συστήματα A/C, ψυχαγωγίας και πλοήγησης, ενώ από μία οθόνη αφής 8 ιντσών, μπορεί να ελέγχει περισσότερες λειτουργίες με έγχρωμα μπουτόν. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται μία πρίζα 240-volt που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ενός lap top οπουδήποτε.

ford4

Οι δυνατότητες κίνησης και μεταφοράς του Ford Ranger, το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας του. Με βάθος βύθισης (σε νερό) μέχρι 800 χλστ και απόσταση από το έδαφος 230 χλστ, είναι σχεδιασμένο και μελετημένο για να ανταπεξέρχεται με ευκολία στις πιο ακραίες εδαφικές συνθήκες. Χάρη στις γωνίες προσέγγισης 28 μοιρών και αναχώρησης 25 μοιρών, οι οδηγός του μπορεί να νιώθει σιγουριά ακόμα και αντιμέτωπος με απότομα εμπόδια.

Ένα ανθεκτικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο τετρακίνησης επιτρέπει την εν κινήσει αλλαγή από 4×2 σε 4×4 high με ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Για ροπή στις χαμηλές στροφές ή πρόσθετο φρένο στην κατηφόρα, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το κοντό διαφορικό, ενώ ένα ηλεκτρονικό, μπλοκέ πίσω διαφορικό αναβαθμίζει τη πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες. Τα εκτός δρόμου πλεονεκτήματα συνδυάζονται με ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 3.500 κιλά και εξαιρετική δυνατότητα φόρτωσης που φτάνει σε όγκο τα 1.8 κ. μ. (στην έκδοση XL Regular Cab), ή 1340 κιλά.

Η δυνατότητα χειρισμών αναβαθμίζεται με ένα σύστημα Electric Power Assisted Steering (EPAS), που δίνει  στο τιμόνι προοδευτική υποβοήθηση μεταβαλλόμενη ανάλογα με την ταχύτητα, τη γωνία διεύθυνσης, τις πλευρικές επιταχύνσεις και την επιτάχυνση ή επιβράδυνση.

ford3

Επίσης, το έργο του οδηγού υποστηρίζουν μια σειρά τεχνολογιών όπως:

 

– Το Electronic Stability Program με σύστημα μείωσης πιθανότητας ανατροπής και έλεγχο ταλαντώσεων τρέιλερ βοηθά να παραμείνει το όχημα υπό έλεγχο ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες

– Lane Keeping Alert και Lane Keeping Aid συνεργάζονται για να αποτρέψουν την τυχαία απόκλιση του οχήματος από την λωρίδα κυκλοφορίας όταν κινείται με υψηλές ταχύτητες.

– Το Adaptive Cruise Control χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ για να διατηρήσει μία προεπιλεγμένη ταχύτητα καθώς και μία προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα

– Το Forward Alert συνεργάζεται με το Adaptive CruiseControl για την έκδοση μιας οπτικής και ηχητικής προειδοποίησης όταν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα πέσει κάτω από ένα περιθώριο ασφάλειας. Το σύστημα προφορτίζει επίσης τα φρένα προκειμένου να εξασφαλίσει βέλτιστη απόδοση πέδησης

– Το Tyre Pressure Monitoring System προειδοποιηεί για υπερβολικά χαμηλή πίεση ελαστικών

– Το Driver Alert χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα και αισθητήρες για να διαπιστώσει εάν ο οδηγός είναι νυσταγμένος.

– Το Hill Launch Assist, βοηθά τον οδηγό να ξεκινά από μία κεκλιμένη επιφάνεια με πρώτη ή όπισθεν, το Hill Descent Control, χρησιμοποιεί σύστημα ελέγχου πρόσφυσης για κατάβαση με σταθερή ταχύτητα, ενώ το Adaptive Load Control, προσαρμόζει το σύστημα Electronic Stability Control με βάση το φορτίο του οχήματος και Emergency Brake Assistance, που παρέχει πρόσθετη πίεση στο σύστημα πέδησης για αύξηση της επιβράδυνσης όταν ο οδηγός επιχειρήσει ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.

ford2

Όσον αφορά την ασφάλεια (είναι το πρώτο pick – up στην ιστορία το οποίο συγκέντρωσε τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων Euro NCAP), η κατασκευή του αμαξώματος του Ford Ranger προσφέρει μια προστατευτική ασπίδα στο όχημα, η οποία απομακρύνει την ισχύ της πρόσκρουσης από τους επιβαίνοντες. Επιπλέον, η νέα υψηλότερη περιμετρική σχεδίαση και οι πλαϊνές μπάρες που υποχωρούν, αυξάνουν το επίπεδο προστασίας σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης

Ψυχή του Ford Ranger δύο πετρελαιοκινητήρες συνδυάζονται με 6τάχυτα μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια. Στην κορυφή ο 5κύλινδρος 3.2 TDCi diesel με απόδοση 200ίππων/3000σ.α.λ. ίππων και ροπή 47,9χγρμ.1500-2750σ.α.λ. και στην βάση ο 4κύλινδρος  2.2 TDCi diesel, με 150 ίππους, αμφότεροι με τεχνολογία Auto-Start-Stop.

ford1

Οι διαθέσιμοι τύποι αμαξώματος είναι τρεις: Single Cab (μονή καμπίνα), Rap Cab (μιάμιση καμπίνα) και Double Cab (διπλή καμπίνα), ενώ τέσσερα είναι και τα επίπεδα εξοπλισμού: XL, XLT, Limited & Wildtrack (αφορά Double Cab, 4X4). H έκδοση Wildtrack δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα επιβατικό πολυτελείας, καθώς διαθέτει: διζωνικό κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα/καθίσματα/καθρέπτες, radio cd με έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη 4,2 ιντσών, κ.α.

Με όλα τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι, το Ford Ranger κάτι πολύ περισσότερο από επαγγελματικό «εργαλείο», καθώς συνδυάζει αυξημένες μεταφορικές ικανότητες, υψηλά επίπεδα άνεσης, πλούσιο εξοπλισμό και χαμηλό κόστος κίνησης μέσω των σύγχρονων οικονομικών κινητήρων.

Με λίγα λόγια είναι ένα πλήρες όχημα, έτοιμο να «υπηρετήσει» με τον καλύτερο τρόπο τον οδηγό του, στην εργασία, στις καθημερινές μετακινήσεις του, αλλά και στις ψυχαγωγικές του απαιτήσεις.