Τη Φλωρεντία επέλεξε η Toyota για να μας συστήσει από κοντά το ξεχωριστό Aygo X Hybrid και η επιλογή της ιαπωνικής φίρμας αποδείχθηκε ιδιαίτερα εύστοχη, παρά την βροχή και την ομίχλη που προσπαθούσε να μας κρύψει της ομορφιές της Τοσκάνης. Ωστόσο, όπως έλεγε και ένα αρχαίο-ιαπωνικό ρητό: ουδέν κρυπτόν υπό του… Aygo X.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η Toyota βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο της ιστορίας της, με τα υβριδικά μοντέλα της να κατακτούν κάθε είδους κορυφή ή διάκριση και ταυτόχρονα την ηλεκτρική της γκάμα να έχει ως στόχο να κινηθεί στο αντίστοιχο μονοπάτι των επιτυχιών.
Κι όμως, υπήρχε ένα επιβατικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, το οποίο δεν διέθετε υβριδική τεχνολογία, με τη χρήση αορίστου χρόνου από την πλευρά μας ουσιαστικά να «προδίδει» ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει πλέον, καθώς το Aygo X είναι και επίσημα υβριδικό.

Προφανώς, η μετάβαση στην υβριδική εποχή του μοντέλου αποτελεί φυσιολογική εξέλιξη, με δεδομένη τη δημοφιλία του Aygo X στην κατηγορία του, όμως δεν πρόκειται για μια απλή διαδικασία, καθώς το υβριδικό σύστημα των Yaris και Yaris Cross έπρεπε να «φιλοξενηθεί» στο σαφώς μικρότερο Aygo X.
Και επειδή σε θέματα τεχνολογίας και χωροταξίας, οι Ιάπωνες θα έχουν πάντα τον τρόπο να βρίσκονται ένα βήμα πιο μπροστά, όπως ήταν αναμενόμενο τα κατάφεραν, χωρίς μάλιστα να επηρεαστούν αρνητικά οι χώροι του Aygo X Hybrid, με μοναδική διαφοροποίηση μία αύξηση της τάξης των 7,6 εκατοστών στο εμπρός τμήμα.

Μοντέρνα σχεδίαση, με ευχάριστη εικόνα εντός και εκτός
Παράλληλα, το Aygo X Hybrid διαθέτει ακόμη πιο μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση, η οποία ταιριάζει ιδανικά με τον νέο, υβριδικό, χαρακτήρα του.
Τα νέα φωτιστικά σώματα, η διαφοροποιημένη μάσκα, το πιο μακρύ καπό, τα φλας στους καθρέπτες αποτελούν ορισμένα παραδείγματα, τα οποία αναδεικνύουν την αναβαθμισμένη αισθητική του Aygo X Hybrid και το μετατρέπουν σε αξιοθέατο αντάξιο της περιοχής που το οδηγήσαμε.
Άλλωστε, η φινετσάτη Φλωρεντία και οι μαγικές διαδρομές της Τοσκάνης γενικότερα, θεωρούνται δικαίως από τις πιο όμορφες περιοχές της Ιταλίας και όχι μόνο.
Την ίδια στιγμή, το Toyota Aygo X Hybrid δεν ξεχωρίζει μόνο για την εξωτερική του εμφάνιση, αλλά και για τον πλούσιο εσωτερικό του διά-κοσμο. Η νέα ψηφιακή οθόνη οργάνων είναι πλέον 7 ιντσών, η κεντρική κονσόλα έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως και περιλαμβάνει νέο ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενώ και τα χειριστήρια ελέγχου του κλιματισμού είναι νέα.

Η «καρδιά» του Aygo X είναι πλέον και υβριδική
Σε ότι αφορά το υβριδικό σύστημα του Aygo X Hybrid, αποδίδει 116 ίππους, κάτι το οποίο σημαίνει ότι με ένα αυτοκίνητο πόλης, μπορείς να πραγματοποίησεις αντίστοιχα άνετο ταξίδι, κάτω από τις οποιεσδήποτε συνθήκες. Με λίγα λόγια, το ιαπωνικό μοντέλο αποδεικνύεται… υβριδικό σε όλα του.
Επιπλέον, το ταξίδι γίνεται ακόμη πιο άνετο χάρη στις 7 νέες προσθήκες απόσβεσης θορύβου στο ταμπλό, στη μόνωση του καπό και το κάλυμμα του κινητήρα, που συνδυάζονται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης και σιγαστήρα, για τη μείωση του θορύβου κατά την οδήγηση.

Να σημειωθεί ότι, το Aygo X Hybrid βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA, η οποία προσφέρει χαμηλό κέντρο βάρους και υψηλή ακαμψία αμαξώματος.
Επίσης, η ανάρτηση, τα φρένα και το τιμόνι έχουν αναβαθμιστεί, με το νέο προηγμένο σύστημα φρένων να περιλαμβάνει δισκόφρενα και στους 4 τροχούς.
Προφανώς, σε ένα υβριδικό μοντέλο η οικονομία καυσίμου αποτελεί ένα ακόμη πλεονέκτημα του, με την Toyota να ανακοινώνει μέση κατανάλωση στα 3,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, καθώς και 2,9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα εντός πόλης.

Οι εν λόγω τιμές δεν είναι δύσκολο να επιτευχθούν, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και φυσικά με το πόσο «βαρύ» πόδι διαθέτει ο οδηγός.
Συνεχίζοντας με τα πλεονέκτημα του Aygo X Hybrid, να σημειώσουμε ότι είναι εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον με μόλις 66 γρ./χλμ. CO2, ότι διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολόγιας (Toyota Safety Sense 3.0) σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, καθώς και την εγγύηση της Τoyota έως 11 έτη/200.000 χιλιόμετρα για το όχημα και έως 11 έτη/1.000.000 χιλιόμετρα για την υβριδική μπαταρία.

Και εγένετο… Toyota Aygo X GR Sport
Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη έκδοση GR Sport για το Aygo X, για ακόμη πιο διασκεδαστική οδήγηση, σε συνδυασμό με σπορ εμφάνιση. Δεν υπάρχουν διαφορές στο σύστημα κίνησης, ωστόσο διαθέτει πιο σπορ συμπεριφορά χάρη σε επιμέρους ρυθμίσεις.

Το Aygo X GR Sport ξεχωρίζει με την αποκλειστική δίχρωμία Mustard και το μαύρο καπό, τις νέες ζάντες αλουμινίου GR Sport 18 ιντσών, ενώ το χαρακτηριστικό πλέγμα «G-pattern», το οποίο έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της οικογένειας GR, έχει ενσωματωθεί στη γυαλιστερή μαύρη μάσκα μπροστά.

Οι τιμές του Toyota Aygo X Hybrid
Το Aygo X Hybrid είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες, με τα πρώτα αυτοκίνητα να φθάνουν άμεσα στην Ελλάδα, στη βασική έκδοση X-Play κοστίζει 19.670 ευρώ.
Ο εξοπλισμός στη εν λόγω έκδοση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ζάντες 17 ιντσών, adaptive cruise control (ACC), αυτόματο κλιματισμό, οθόνη infotainment 9 ιντσών, 4 ηχεία, ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple Car Play και κάμερα οπισθοπορείας.

Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκδόσεις X-Style και Χ-Style Plus με τιμές 19.990 ευρώ και 20.040 ευρώ αντίστοιχα.
Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση X-Style Plus παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς διαθέτει επιπλέον της X-Style: κουμπί εκκίνησης, ασύρματη φόρτιση κινητού, προβολείς ομίχλης LED και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

Οι επόμενες 3 εκδόσεις είναι οι X-Pulse (22.060 ευρώ), X-Trend (23.010 ευρώ) και X-Envy (25.160 ευρώ) και τέλος η κορυφαία (X-Limited) κοστίζει 26.860 ευρώ και εφοδιάζεται με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: oθόνη πολυμέσων 10,5 ιντσών Toyota Smart Connect, σύστημα ιονισμού ατμόσφαιρας, έξυπνο ψηφιακό κλειδί κ.α.
Τέλος, το Aygo X GR Sport κοστίζει και αυτό 26.860 ευρώ και διαθέτει τον εξοπλισμό της κορυφαίας έκδοσης X–Limited.