Η Ford καλοσώρισε τον Richard Hammond στην οικογένεια της νέας Mustang Dark Horse, της πιο αυθεντικής έκφρασης του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της αμερικάνικης εταιρείας.

Ο πρώην συμπαρουσιαστής του «Top Gear» και συνδημιουργός του «The Grand Tour», αποκάλυψε ότι απέκτησε πρόσφατα την δική του Mustang Dark Horse, την οποία μάλιστα οδήγησε για τις ανάγκες των γυρισμάτων του DriveTribe.

«Πάντα λάτρευα την Mustang. Αλλά αυτή είναι πραγματικά κάτι εντελώς διαφορετικό», δήλωσε με ενθουσιασμό ο Βρετανός παρουσιαστής.

Μία Ford Mustang Dark Horse για τον Richard Hammond

Ωστόσο, η σχέση του Richard Hammond με την Mustang δεν είναι νέα. Ο ίδιος έχει ακόμα και σήμερα στην κατοχή του μια 390 GT του ‘69, χρονιά που η ταινία Bullit καθήλωσε με πρωταγωνιστή το αμερικάνικο pony της Ford, τους ανά τον κόσμο θεατές στη μεγάλη οθόνη.

«Οι σχεδιαστές μιλάνε πάντα για στιλιστικά στοιχεία και αναφορές στο παρελθόν. Αλλά μόνο όταν βλέπεις μαζί τις δύο αυτές Mustang, τα στοιχεία αυτά ζωντανεύουν πραγματικά.

Βλέπεις, για παράδειγμα, τις μεγάλες μάσκες τους, τα φώτα αλλά και τις γραμμές στο πλάι. Αρχίζεις να καταλαβαίνεις ότι αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν καλά τι κάνουν! Είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω και τις δύο», είπε χαρακτηριστικά ο Richard Hammond.

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ:

Ford Mustang Dark Horse: Αδρεναλίνη με υπογραφή Mustang

Η νέα Ford Mustang Dark Horse είναι η ικανότερη Mustang μαζικής παραγωγής για χρήση σε πίστα, ενώ τροφοδοτείται από μια ισχυρότερη έκδοση του μοναδικού 5.0L V8 κινητήρα Coyote της Ford, με νέους εκκεντροφόρους και μοναδικές ρυθμίσεις.

Η σχεδίαση του συστήματος εισαγωγής αέρα με δύο πεταλούδες γκαζιού επιτρέπει σε διπλάσιες ποσότητες φρέσκου αέρα να εισέρχονται στον κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση 454 ίππων και 540 Nm ροπής.

Μία Ford Mustang Dark Horse για τον Richard Hammond

Ο κορυφαίος αυτός κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της TREMEC με επιλογέα από τιτάνιο που έχει κατασκευαστεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης ή εναλλακτικά με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι.

Όλα τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα συνοδεύονται με σημαντικές αναβαθμίσεις και στο εσωτερικό, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζουν τη θέση της ως το πιο «προσηλωμένο» όχημα ευρείας παραγωγής της Ford Mustang έβδομης γενιάς για χρήση σε πίστα.