Η BMW παρουσίασε ένα πρωτότυπο X5 ελαφρύτερο από το Χ5 πρώτης γενιάς κατά 50%.

Αυτό επιτεύχθηκε σύμφωνα με την εταιρεία χάρη στη χρήση νέων υλικών. Τα υλικά αυτά που ορίζονται από τα αρχικά CFRP (carbon fiber reinforced plastic) είναι πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

H χρήση των υλικών αυτών δεν μεταβάλλει καθόλου τα στάνταρ ασφάλειας του αυτοκινήτου αλλά ενισχύει την ακαμψία και τη σταθερότητα του αμαξώματος. Το κέρδος σε βάρος φθάνει περίπου τα 200 κιλά, με αντίστοιχα αποτελέσματα στις επιδόσεις και την κατανάλωση.

Πηγή: drive.gr