Συνεχώς βλέπουμε διαφήμισης, στα όρια των ταινιών μικρού μήκους οι οποίες έχουν συγκινητικά μηνύματα ή σενάρια που αγγίζουν τον θεατή. Μέχρι στιγμή για φέτος το βραβείο κερδίζει η διαφήμιση της πολωνικής σελίδας Allegro με τον παππού που προσπαθεί να μάθει αγγλικά για να επικοινωνήσει με το εγγόνι του.

Το βίντεο δείχνει όλη την αστεία πορεία από τη στιγμή που ο ηλικιωμένος κύριος παραλαμβάνει το δέμα με τα βιβλία για «αγγλικά για αρχάριους», απομνημονεύει φράσεις, κολλάει στίκερ παντού μέσα στο σπίτι του μέχρι το συγκινητικό φινάλε όπου πηγαίνει στο σπίτι του παιδιού και συναντά την εγγονή του.

Τα υπόλοιπα στο βίντεο.