Η μόδα που κατακτά την άλλη πλευρά του Ατλαντικού ακούει στο όνομα «γιαούρτι αλά ελληνικά». Θα περίμενε κανείς οι ελληνικές εταιρείες να κατέχουν τα σκήπτρα στη συγκεκριμένη αγορά, ωστόσο «νικητής» αναδεικνύεται με διαφορά η εταιρεία «Τσομπάνη» που ανήκει στον μόλις 39 ετών Τούρκο επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια.

Η συγκεκριμένη εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην αμερικανική αγορά «ελληνικού γιαουρτιού», στην οποία δραστηριοποιούνται επίσης, οι όμιλοι τροφίμων Kraft και Danone.

Πρόκειται για μια ταχέως αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση με μόλις έξι χρόνια ζωής. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Agro Farma είναι ο Χαμντί Ουλουκάγια, ο οποίος γεννήθηκε στην Τουρκία, αλλά συνεχίζει στην αμερικανική αγορά την οικογενειακή παράδοση τριών γενεών στην παραγωγή μεσογειακής διατροφής.

Παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις πολυεθνικές εταιρείες, η επιχείρησή του καταγράφει θεαματικά αποτελέσματα. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις του γιαουρτιού «Τσομπάνη» απέφεραν 257,3 εκατ. δολάρια στα ταμεία της εταιρείας, καταγράφοντας αύξηση 225% σε σχέση με το 2009.