Η SKIMS, η εταιρεία shapewear και lifestyle της Kim Kardashian, συνεχίζει να ανεβαίνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Το brand αποτιμάται πλέον στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια, επιβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται απλώς για μια τάση, αλλά για μια από τις πιο επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις της δεκαετίας. Και το πιο εντυπωσιακό; Οι ετήσιες πωλήσεις αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Όλα ξεκίνησαν το 2019, όταν η Kim Κardashian λάνσαρε μια σειρά shapewear που υποσχόταν δύο πράγματα: άνεση και φυσικότητα. Η πρώτη συλλογή έγινε sold out μέσα σε λίγα λεπτά, αποδεικνύοντας ότι υπήρχε τεράστια ανάγκη για προϊόντα που «δουλεύουν» με το σώμα και όχι κόντρα σε αυτό. Σήμερα, η SKIMS έχει εξελιχθεί πολύ πέρα από το shapewear.

Στη συλλογή της θα βρείτε basics για κάθε μέρα, lounge sets που έγιναν viral στο TikTok, activewear με τεχνολογικά υφάσματα, underwear για όλα τα μεγέθη και όλους τους τόνους δέρματος, ακόμα και swimwear, που έφερε νέο άνεμο στην αγορά των μαγιό. Ένα brand που στην ουσία «ντύνει» κάθε στιγμή της ημέρας.

Το μυστικό της SKIMS δεν είναι μόνο η Kim. Είναι η τέλεια μίξη:

• Έξυπνου marketing

Κάθε καμπάνια γίνεται viral, από τη φωτογράφηση με την Paris Hilton μέχρι την ξεχωριστή στιγμή με την Megan Fox και την Kourtney Kardashian. Η εταιρεία εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη δύναμη των social, τη στιγμιαία αναγνωρισιμότητα και το hype culture.

• Απόλυτης προσβασιμότητας

Η SKIMS απευθύνεται σε όλους. Προσφέρει inclusive sizing, ουδέτερους τόνους χρώματος και ρούχα που κολακεύουν όλες τις σιλουέτες, μια φιλοσοφία που την έκανε αμέσως αγαπητή.

• Επιθετικής ανάπτυξης

Με ήδη 18 φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ, η εταιρεία ετοιμάζει διεθνή επέκταση, αξιοποιώντας φρέσκες επενδύσεις για openings σε νέες αγορές. Οι πωλήσεις σε μεγάλα καταστήματα και e-shops σε όλο τον κόσμο έχουν ενισχύσει την παγκόσμια παρουσία της.

Η Kim Kardashian, πέρα από το να είναι το πρόσωπο της SKIMS, συμμετέχει ενεργά σε όλη τη διαδικασία, από τον σχεδιασμό μέχρι τις καμπάνιες. Δηλώνει πως το όραμά της είναι ξεκάθαρο: να δημιουργεί κομμάτια που κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν σίγουρες, άνετες και «αληθινές» μέσα στο σώμα τους. Και, χάρη σε αυτό το όραμα, η SKIMS έχει μετατραπεί σε brand που δεν πουλάει απλώς ρούχα, αλλά lifestyle, αυτοπεποίθηση και σύγχρονη ταυτότητα.

Όλα δείχνουν ότι η SKIMS θα συνεχίσει να γράφει ιστορία. Με την αξία της να αγγίζει τα 5 δισ. δολάρια και τις πωλήσεις της να ξεπερνούν το 1 δισ. μόνο για το 2024, γίνεται ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται για μια εφήμερη επιτυχία. Είναι η απόδειξη ότι η μόδα μπορεί να είναι άνετη, inclusive και ταυτόχρονα fashion-forward. Και κάπως έτσι, η Kim Kardashian καταφέρνει όχι μόνο να δημιουργήσει ένα brand, αλλά και να αλλάξει την ίδια την αγορά της ένδυσης.