Στη σειρά όπου η μόδα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο από την πρώτη κιόλας σκηνή, δηλαδή το τηλεοπτικό sequel του Sex and the City, μια μικρή έκπληξη περίμενε τους fashion lovers με ελληνική ταυτότητα. Στο όγδοο επεισόδιο της 3ης σεζόν, ανάμεσα σε Manolo Blahnik και Bottega Veneta, μια ελληνική τσάντα έκανε τη δική της κομψή εμφάνιση, αποδεικνύοντας ότι το στιλ δεν έχει σύνορα.

Η σκηνή είναι σύντομη αλλά ξεκάθαρη: Η Lisa Todd Wexley, μια από τις πιο καλοντυμένες ηρωίδες της νέας σειράς και fashion icon, περπατάει σε ένα παντοπωλείο της Νέας Υόρκης φορώντας ένα εντυπωσιακό κόκκινο φόρεμα και μια crossbody ιδιαίτερη τσάντα , τη «Santorini» του ελληνικού brand Τσαντίλης (Tsantilis).

Η «Santorini» δεν είναι μια τυχαία τσάντα. Πρόκειται για ένα κομμάτι φτιαγμένο εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, από πολυτελές υφαντό σενίλ ύφασμα και λεπτομέρειες από γνήσιο δέρμα. Το design της ισορροπεί ανάμεσα στη χειροποίητη αίσθηση και την αρχιτεκτονική καθαρότητα, ενώ εμπνέεται –όπως δηλώνει και το όνομά της– από την ανεπιτήδευτη κομψότητα του κυκλαδίτικου τοπίου.

Το ελληνικό brand επιβεβαίωσε την εμφάνιση της τσάντας μέσα από τα social media του, ευχαριστώντας θερμά την παραγωγή της σειράς και, φυσικά, τη στιλίστρια που την επέλεξε. Μάλιστα, πολλοί χρήστες σχολίασαν πως η παρουσία της «Santorini» σε μια τέτοια σειρά δεν ήταν καθόλου τυχαία: «Είναι ένα κομμάτι που συνδυάζει χαρακτήρα, χρώμα και υψηλή αισθητική — ακριβώς ό,τι εκπροσωπεί το σύμπαν της Carrie Bradshaw».

Η ιστορία του brand Tsantilis δεν είναι καινούργια. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση με έδρα την Αθήνα και βαθιές ρίζες στο χώρο του ποιοτικού δέρματος και των αξεσουάρ. Το εργαστήριο τους δίνει έμφαση στη χειροποίητη κατασκευή, με limited edition τσάντες που φτιάχνονται σε μικρές ποσότητες, για να διατηρείται η μοναδικότητα κάθε κομματιού. Με την παρουσία της στο And Just Like That, η εταιρεία σημειώνει ένα σημαντικό βήμα εξωστρέφειας και η ελληνική μόδα αποκτά προβολή σε ένα παγκόσμιο κοινό και το εγχώριο design δείχνει ότι μπορεί να σταθεί επάξια πλάι στα μεγαλύτερα διεθνή ονόματα.

Σε μια εποχή που τα ελληνικά brands προσπαθούν να αναδειχθούν σε μια παγκόσμια αγορά γεμάτη ανταγωνισμό, τέτοιες στιγμές έχουν συμβολική αλλά και πρακτική σημασία. Η παρουσία της «Santorini» στη σειρά λειτουργεί όχι απλώς ως διαφήμιση αλλά ως αναγνώριση της ποιότητας, της δημιουργικότητας και της αισθητικής που χαρακτηρίζει το σύγχρονο ελληνικό design. Και, τελικά, είναι όμορφο να ξέρεις πως κάπου ανάμεσα στα επεισόδια μιας σειράς που μίλησε όσο καμία άλλη για το στιλ, κάποιος επέλεξε να δώσει χώρο και σε μια ελληνική δημιουργία.