Ο γάμος και η απόκτηση παιδιών ήταν μερικές από τις «κορυφαίες προτεραιότητες ζωής» για την πλειοψηφία των ανδρών σε μια έρευνα που συμμετείχαν 1.023 άτομα.

Σύμφωνα με μια έρευνα του επαγγελματικού κοινωνικού μέσου δικτύωσης LinkedIn στους χρήστες του (512 γυναίκες και 511 άντρες) αναφορικά με τις απόψεις τους επάνω σε θέματα εργασίας, επιτυχίας και ισορροπίας στόχων ζωής, τα αποτελέσματα φαίνεται ότι μάλλον… καταρρίπτουν τα στερεότυπα.

Το 86% των ανδρών ανέφερε ως «επιτυχία» τη δημιουργία οικογένειας, με το ποσοστό αυτό στις γυναίκες να είναι στο 73%.

Το 79% των ανδρών «θεωρεί ότι τα έχει όλα» όταν έχει ένα καλό γάμο με ισχυρές βάσεις, με τις γυναίκες να νιώθουν το ίδιο μόλις σε ποσοστό 66%.

Οι άντρες ήταν περισσότερο πιθανό, ακόμη, να περιγράψουν τους εαυτούς τους ως «οικογενειακά προσανατολισμένους». Από την άλλη, οι γυναίκες ήταν επικεντρωμένες στις καριέρες τους, χρησιμοποιώντας πιο συχνά επίθετα όπως «πιστή», «συνεργάσιμη» και «αφοσιωμένη στις λεπτομέρειες».

«Αυτό που μας εξέπληξε από τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν ότι οι άντρες δεν θεωρούν τα χρήματα την πηγή της επιτυχίας τους, αλλά αντίθετα όταν αναφέρονται στον όρο “τα έχω όλα” εννοούν την οικογένεια» ανέφερε η εκπρόσωπος του LinkedIn Jacky Carter στη Daily Mail.

Και τα δύο φύλα από την άλλη κατέβαλλαν προσπάθειες για να διατηρήσουν μια ισορροπία ανάμεσα στην εργασιακή και την πραγματική τους ζωή.

Το 58% των ανδρών και των γυναικών δήλωσαν ότι εργάζονται και τα σαββατοκύριακα τουλάχιστον μία ή δύο φορές το μήνα, με το 62% να παραμένει «συνδεδεμένο με τη δουλειά» ακόμη και κατά τη διάρκεια των διακοπών του.