Στέλεχος της Carnival Cruise Lines, μιας εταιρείας που οργανώνει κρουαζιέρες με έδρα τη Φλόριντα αποκάλυψε το λόγο που το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια παραβιάζει αγνοεί πολλές φορές το καρτελάκι «Μην ενοχλείτε» στις καμπίνες και μπαίνει κανονικά μέσα.

Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας, κάνοντας μια ανάρτηση στο Facebook, έδωσε εξηγήσεις σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη, μετά από ένα πρόσφατο ταξίδι που έκανε με κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας. Το παράπονο του πελάτη αφορούσε τις ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» που τοποθετούνται έξω από τις πόρτες της καμπίνας. «Πώς θα σας φαινόταν αν ο καθαριστής έμπαινε ξαφνικά στην καμπίνα σου;», έγραψε ο πελάτης.

Και συνέχισε: «Η καθαρίστρια μας χτύπησε και μπήκε στην καμπίνα αγνοώντας την ταμπέλα που είχαμε έξω. Αυτό δεν είναι αποδεκτό. Δώσαμε το φιλοδώρημά της σε άλλα μέλη του πληρώματος. Έτσι εκπαιδεύει η Carnival το προσωπικό της;».

Η απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, αφού ερεύνησε το περιστατικό ήταν η εξής: «Ο λόγος που κάνω αυτή την ανάρτηση είναι επειδή αρκετοί από εσάς προσθέσατε τις σκέψεις σας, λέγοντας ότι αυτό ήταν λάθος και πως δεν έπρεπε να συμβεί. Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε τι συνέβη. Είναι η πολιτική της εταιρείας μας να ελέγχουμε την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών και αυτό συνέβη σε αυτή την περίπτωση. Ο υπάλληλος χτύπησε την πόρτα πριν μπει αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση. Έτσι μπήκε στην καμπίνα μαζί με τον υπεύθυνο. Το μέλος του πληρώματος έκανε απλώς τη δουλειά του. Ελπίζω αυτή η εξήγηση να είναι κατανοητή. Ευχαριστώ».