Η Samsung δέχτηκε διαδικτυακή επίθεση με αγνώστους να χακάρουν αρκετά προϊόντα της και να κλέβουν προσωπικά στοιχεία πολλών πελατών της, όπως ονόματα, ημέρες γενεθλίων και στοιχεία επικοινωνίας.

Σύμφωνα με την thesun.co.uk ο τεχνολογικός κολοσσός από την Νότια Κορέα ανακάλυψε το πλήγμα στις 4 Αυγούστου κι έκτοτε συνεργάζεται με μια μεγάλη ιδιωτική εταιρεία, ώστε να διορθώσει την κατάσταση.

Η εταιρεία ανέφερε ότι το χακάρισμα έγινε το 2022, όμως εντοπίστηκε τώρα, ενώ πέρα από προσωπικές πληροφορίες των πελατών, δεν έχουν διαρρεύσει άλλα στοιχεία, όπως τραπεζικοί λογαριασμοί ή κωδικοί.

«Στα τέλη Ιουλίου 2022, ένα μη εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος απέκτησε πληροφορίες σε ορισμένα από τα συστήματα της Samsung στις ΗΠΑ», ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία, ενώ δεν έκανε σαφές πόσοι πελάτες επηρεάστηκαν.

Παράλληλα, τόνισε ότι όσοι θέλουν να προστατευτούν, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει ανάγκη για αλλαγή κωδικών.

Επίσης, ανέφερε ότι τα στοιχεία που διέρευσαν μπορεί να χρησιμοποιηθούν από χάκερ, ώστε να προσεγγίσουν υποψήφια θύματα για να τα χακάρουν, όπως πχ. αποστέλλοντας mail που μπορεί να περιέχει ιό.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες, ενώ έρευνα της Samsung είναι σε εξέλιξη.