Με το ποσοστό των προβληματικών PS4 να αυξάνεται από το 0,4% και να προσεγγίζει το 1% όπως αναφέρει η Sony, η εταιρεία έλαβε σημαντικές αποφάσεις. Έτσι, όποιος κάτοχος της next-gen κονσόλας υποφέρει από το blue light error ή κάποιο άλλο πρόβλημα, μπορεί να απευθύνεται απευθείας στη Sony και στην γραμμή τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών, ώστε να αντικαταστήσει άμεσα το “απείθαρχο” PS4.

Κι αυτά είναι καλά νέα, πολύ απλά διότι αρκετά καταστήματα έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας στην παρούσα φάση και μπορεί ο πελάτης να μην είναι σε θέση να αντικαταστήσει την κονσόλα από τον retailer που την απέκτησε. Προφανώς, το μέτρο αυτό αφορά στην Αμερική, χωρίς να έχει γίνει γνωστό αν θα ισχύσει και τις επόμενες μέρες στην Ευρώπη, όπου αναμένουμε το δικό μας launch. Καταρχάς, ας είναι λίγα τα προβλήματα, και το συζητάμε…

Παρεμπιπτόντως, το αφεντικό της Sony Computer Entertainment, Andrew House, με αφορμή και τα παραπάνω, θεωρεί ότι δεν θα υπάρξουν ζητήματα διαθεσιμότητας της κονσόλας κατά την περίοδο των εορτών. Για να δούμε…

Συνεχίζουμε με το patch 1.51, το οποίο βελτιώνει τη σταθερότητα του συστήματος και περιέχει μικροαλλαγές στο User Interface, π.χ. γίνεται ξεκάθαρο όταν κατεβάζετε ένα παιχνίδι και ταυτόχρονα κάνετε το ίδιο και με το update του.

Τέλος, να πούμε ότι το update του Assassin’s Creed IV: Black Flag, το οποίο ανεβάζει την native ανάλυση από τα 900 στα 1080p έγινε διαθέσιμο. Επίσης, έγινε γνωστό ότι 1 στα 3 παιχνίδια που αγοράζονται αυτή τη στιγμή για το PS4, προέρχονται από την ΕΑ. Η εταιρεία δηλώνει ευχαριστημένη από την εξέλιξη αυτή, θα φροντίσει να μην υπάρξει πρόβλημα διαθεσιμότητας των τίτλων της, αλλά δεν ξεχνά και την τρέχουσα γενιά κονσολών, τονίζοντας ότι θα την υποστηρίξει με games και τα επόμενα χρόνια που έρχονται.

Πηγή: thegang.gr