Το έχει δηλώσει και στο παρελθόν, μόνο που τώρα ήταν πιο κατηγορηματικός παρά ποτέ. Το αφεντικό της Nintendo, Satoru Iwata, δήλωσε στο CNBC, ότι οι χαμηλότερες του αναμενομένου πωλήσεις στο Wii U οφείλονται στο χαλαρό marketing που απέτυχε να βγάλει προς τα έξω τη μοναδικότητα της κονσόλας (όπως είχε συμβεί με το Wii), καθώς και στην έλλειψη τίτλων.

Στο δεύτερο κομμάτι, τόνισε ότι θα προσπαθήσει να προσεγγίσει εκ νέου τους third-party publishers, πέρα από τα σχέδια της Nintendo να προσφέρει έναν ικανό αριθμό first-party παιχνιδιών. Βέβαια, εταιρείες όπως η ΕΑ και η Ubisoft, δήλωσαν ότι πρώτα θέλουν να δουν νούμερα για να “επενδύσουν” στο Wii U, υπό τη μορφή ανάπτυξης τίτλων. Όπως και να ΄χει, ο Iwata δεν πιστεύει ότι μια ευκαιριακή πτώση στην τιμή της κονσόλας, θα φέρει την άνοιξη, χρειάζονται κι άλλα πράγματα, πέρα από τη δεδομένη πολιτική της εταιρείας στο θέμα της τιμής.

Σε αυτό το κομμάτι, συνέβαλε στη συζήτηση και ο Regie Fils-Aime, πρόεδρος της Nintendo Αμερικής. Υποστήριξε στο Kotaku, πως η προσιτή τιμή στην οποία θα διατεθεί το PS4 στην αγορά (399 ευρώ/ δολάρια), δεν προκαλεί πίεση στην εταιρεία για να ρίξει το κόστος απόκτησης του Wii U. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Microsoft και η Sony θα προβούν σε όποιες ενέργειες θεωρούν σκόπιμες. Δική του δουλειά αλλά και της Ninty γενικότερα, είναι να αφιερωθούν στη δική τους μεριά του ταμπλό, και να προσφέρουν στους επίδοξους αγοραστές εξαιρετικές υπηρεσίες, παιχνίδια και προϊόντα. Ναι μεν, σωστά όλα αυτά, αλλά και μία μείωση της τιμής θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.

Πηγή: thegang.gr