Τι αποκαλύπτουν δύο κολοσσοί των εφαρμογών ταξί για το μποτιλιάρισμα

Πώς επιδεινώνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα των πόλεων


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
7:47
08/08/2019
Τι αποκαλύπτουν δύο κολοσσοί των εφαρμογών ταξί για το μποτιλιάρισμα
2
loading

Uber και Lyft παραδέχτηκαν επισήμως ότι χειροτερεύουν κατά πολύ το κομφούζιο στους δρόμους των πόλεων όπου δραστηριοποιούνται.

Οι δύο εφαρμογές ταξί αντιστοιχούν πια ακόμα και στο 14% των συνολικών μιλίων που καταγράφουν τα οχήματα σε κάποιες πόλεις, σύμφωνα με την έρευνα που έκαναν οι ίδιες.

Οι δύο εταιρίες ισχυρίζονταν διαχρονικά πως οι εφαρμογές ταξί έχουν τη δύναμη να βελτιώσουν την κίνηση, μειώνοντας τον συνολικό αριθμό οχημάτων που κινούνται κάθε στιγμή στους δρόμους. Κάθε φορά μάλιστα που κάποια ανεξάρτητη έρευνα έδειχνε τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, οι δύο εταιρίες έσπευδαν να θέσουν εν αμφιβόλω τη μεθοδολογία της μελέτης.

Αυτή τη φορά τα δεδομένα έρχονται όμως από τις ίδιες! Οι Uber και Lyft απευθύνθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2018 στη συμβουλευτική εταιρία μεταφορών Fehr & Peers ώστε να εξετάσει την επίπτωση των οχημάτων τους σε έξι αμερικανικές πόλεις (Βοστόνη, Σικάγο, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο, Σιάτλ και Ουάσιγκτον).

Τα αποτελέσματα δεν αφήνουν περιθώριο αμφιβολίας: οι στόλοι τους επιβαρύνουν κατά πολύ το μποτιλιάρισμα στις πόλεις όπου δραστηριοποιούνται. Και όχι μόνο αυτό, αλλά επιδεινώνουν την κίνηση κατά πολύ περισσότερο από τις αρχικές υποθέσεις («σχεδόν διπλάσια από τις προηγούμενες εκτιμήσεις»).

Ανεξάρτητη μελέτη της εταιρίας ερευνών INRIX το 2017 έδειξε πως μεταξύ 2010-2016 η κίνηση στο Σαν Φρανσίσκο αυξήθηκε κατά 60% και οι Uber και Lyft ευθύνονταν για περισσότερο από το μισό αυτής της αύξησης.

Οι δύο κολοσσοί των εφαρμογών ταξί δεν αποδέχτηκαν τότε τα δεδομένα, πλέον όμως δεν μπορούν να αρνούνται τις επιπτώσεις της δράσης τους στα κυκλοφοριακά εμφράγματα των αστικών ιστών…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar Πιστεύω είναι λάθος

    η εκτίμηση οτι φταίνε οι εν λόγω εταιρίες. Φταίει η μετακίνηση γενικά των πολιτών. Η ίδια κίνηση, ίσως και χειρότερη, θα ήταν αν ο καθένας που θα ήθελε να μετακινηθεί είχε δικό του αμάξι.

    1. avatar Giorgis

      Αν εγώ θελήσω να πάω κάπου, έχω τις εξής 2 επιλογές αν εξαιρέσουμε τα ΜΜΜ και το ποδαράτο. 1. Με δικό μου ΙΧ __2. Με ταξί. Με το δικό μου θα υπάρχει ένα αυτοκίνητο σε κίνηση ακριβώς για όσο θα χρειαστεί να πάω στον προορισμό μου. Με το ταξί θα υπάρχει ένα αυτοκίνητο σε κίνηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη μεταφορά μου χωρίς να μεταφέρει κάποιον άλλον απαραίτητα. Επομένως αυξάνει την κίνηση στους δρόμους. Άλλο πράγμα η μείωση του στόλου ΙΧ που πιθανόν προκύπτει λόγω της ύπαρξης ταξί και αυτό μπορεί να συζητηθεί.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει