Για το άνοιγμα των σχολείων, τη μετάλλαξη Όμικρον, το πώς θα ξεκινήσουν εκ νέου τα μαθήματα στις σχολικές αίθουσες αλλά και την κριτική που δέχεται η κυβέρνηση μίλησε σε τηλεοπτική του συνέντευξη την Τετάρτη (5/1) ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας.

«Το άνοιγμα των σχολείων δεν προσφέρεται για μικροπολιτική» υπογράμμισε μιλώντας στον ΑΝΤ1.

«Δεν είναι δυνατόν να ακούγονται απόψεις ότι δήθεν στέλνουμε επίτηδες τα παιδιά στο σχολείο για να νοσήσουν» επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και πρόσθεσε ότι η κατάσταση στα σχολεία θα επανεκτιμηθεί τις επόμενες επτά με δέκα ημέρες από την ημέρα που θα ανοίξουν.

Σχολείο κορονοϊός

Εστιάζοντας στη χθεσινή εισήγηση της επιτροπής, ο Στέλιος Πέτσας είπε ότι αυτό που προκύπτει είναι το γεγονός ότι «οι ειδικοί θεώρησαν ότι έχουν επαρκή στοιχεία, προκειμένου να πουν ότι “έχουμε τις απαντήσεις στα ερωτήματά σας, για να κάνουμε τις εισηγήσεις μας”. Ότι ο κύκλος ζωής αυτής της μετάλλαξης φαίνεται ότι είναι σχετικά μικρός. Ότι η νόσηση που προκαλεί φαίνεται ότι είναι σχετικά ήπια. Και, επομένως, ένας ικανός αριθμός τεστ φαίνεται ότι είναι επαρκής, έτσι ώστε να μπορούμε να απομονώσουμε τα κρούσματα, μαζί με την πενθήμερη καραντίνα όταν κάποιος είναι θετικός στον ιό. Όταν, λοιπόν, η κυβέρνηση έχει αυτό το πλαίσιο των απαντήσεων, λαμβάνει υπόψη τους τρεις αυτούς παράγοντες που ανακοινώθηκαν και χθες, προκειμένου να προχωρήσει σε αυτό το βήμα, γιατί τα σχολεία πρέπει να είναι ανοικτά για πάρα πολλούς λόγους, όχι μόνο εκπαιδευτικούς, αλλά και ψυχοκοινωνικούς».

Τις επόμενες ημέρες οι διευκρινίσεις για τα rapid tests στους μαθητές

Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας ανέφερε, επίσης, ότι -στα επόμενα εικοσιτετράωρα- θα έχει ξεκαθαρίσει πού θα κάνουν τα τεστ οι μαθητές, όταν εμφανίζεται κρούσμα σε μία σχολική αίθουσα. Θα έχει ξεκαθαριστεί, επίσης, με Κοινή Υπουργική Απόφαση -ενδεχομένως και εντός της ημέρας- το πρόβλημα που έχει προκύψει με το rapid τεστ στα συστήματα του ΕΦΚΑ και στην Εργάνη, αλλά και το θέμα με τις άδειες ειδικού σκοπού για τους γονείς.