Χωρίς εντάσεις και υψηλούς τόνους αλλά με κριτικές παρατηρήσεις για το περιεχόμενο των ρυθμίσεων που εισηγήθηκε ο υπουργός Μεταφορών Γιάννης Ραγκούσης διεξήχθη η συνεδρίαση του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας του ΠΑΣΟΚ, στα γραφεία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας στη Βουλή.

Οι βουλευτές, που έλαβαν τον λόγο, διατύπωσαν εναλλακτικές προτάσεις για τους όρους απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί καθώς και για την ανάγκη θέσπισης πληθυσμιακών κριτηρίων, μεταβίβασης των αδειών σε φυσικά μόνο πρόσωπα και την αποφυγή δημιουργίας καρτέλ.

Οι περισσότεροι από τους 40 και πλέον βουλευτές που έλαβαν τον λόγο δεν εξέφρασαν ριζική διαφωνία με τις προωθούμενες ρυθμίσεις. Ο Γιώργος Ντόλιος ανέφερε ότι δεν είναι δυνατόν να μην σταλεί μήνυμα μη απελευθέρωσης των ταξί ενώ ο Θανάσης Οικονόμου διερωτήθη αν θα στηριχθούν ή αλλαγές ή θα υποκύψει η κυβέρνηση σε εκβιασμούς.

Αντιθέτως, οι Νάσος Αλευράς, Δημήτρης Κουσελάς, Κατερίνα Περλεπέ και Μιλένα Αποστολάκη ζήτησαν την καθιέρωση πληθυσμιακών κριτηρίων με ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, για την απελευθέρωση των ταξί.

Οι τόνοι ανέβηκαν όταν η Βάσω Παπανδρέου κάλεσε τον υπουργό Μεταφορών να μη προχωρά με κλειστές πόρτες στο διάλογο. Ο κ. Ραγκούσης απάντησε ότι ο ίδιος έχει ζητήσει γραπτώς διάλογο με τους ιδιοκτήτες ταξί αλλά ο πρόεδρος του Θύμιος Λυμπερόπουλος εκτόξευσε απειλές για τη ζωή του.

Ο Σπύρος Βούγιας, στην παρέμβαση του, επεσήμανε ότι η προωθούμενη μεταρρύθμιση αναβαθμίζει τη λειτουργία των ταξί και τόνισε την ανάγκη, η επιτροπή που θα καθορίζει κάθε χρόνο τον αριθμό των αδειών, θα πρέπει να βρίσκεται σε επαφή με τις αρχές κάθε πόλης για να καθορίζονται τα όρια του συγκοινωνιακού φόρτου που αντέχουν.