Χειροπιαστά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών φαίνεται να φέρνει το ηλεκτρονικό «βραχιολάκι» που εφαρμόζεται πιλοτικά στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.

Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ, η μέση αναμονή στον «Ευαγγελισμό» μειώθηκε αισθητά: από τις 9 ώρες πριν από ενάμιση χρόνο, πλέον έχει πέσει στις 5,5 ώρες.

Ο υπουργός έκανε λόγο για ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, υπογραμμίζοντας ότι στόχος του είναι η καθημερινή προσπάθεια για τη μείωση της ταλαιπωρίας των ασθενών.

Παράλληλα, αναφέρθηκε σε μια σειρά παρεμβάσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως:

  • η λειτουργία του 1566 για την εξυπηρέτηση των πολιτών
  • η προώθηση των απογευματινών χειρουργείων
  • η χορήγηση φαρμάκων κατ’ οίκον
  • η ενίσχυση της στελέχωσης των νησιών με ιατρικό προσωπικό

Ανακοίνωση για το «βραχιολάκι» στα επείγοντα στο τέλος Ιουλίου

Μέχρι το τέλος του μήνα αναμένεται να δοθεί αναλυτική συνέντευξη Τύπου για το ηλεκτρονικό «βραχιολάκι», με πρώτο παράδειγμα εφαρμογής το νοσοκομείο «Αττικόν».

Όπως εξήγησε ο Άδωνις Γεωργιάδης, «το Αττικόν είναι το μεγαλύτερο νοσοκομείο στην Ελλάδα και υποδέχεται περίπου 350.000 ασθενείς τον χρόνο στα επείγοντα», γεγονός που το καθιστά κομβικό για την αξιολόγηση της νέας ψηφιακής τεχνολογίας.

Για την αξιολόγηση των νοσοκομείων με sms

Ο υπουργός γνωστοποίησε πως από τα 6.380 sms αξιολόγησης έχουν απαντηθεί ήδη 1.800, δηλαδή περίπου το 20%.

«Είναι ένα καλό δείγμα για να εξάγουμε συμπεράσματα», είπε και κάλεσε τους πολίτες να συμμετέχουν:

«Θα διορθώσουμε τις ατέλειες. Είμαστε υπουργοί για να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη».

«Από 88.000 αναμονές σε 37.000 – Έχουμε σβήσει τις αναμονές»

Τέλος, ο υπουργός δήλωσε πως η εφαρμογή απογευματινών χειρουργείων οδήγησε σε σημαντική μείωση των ασθενών που περιμένουν για ψυχρό χειρουργείο:

«Όταν ήρθα είχαμε 88.000, τώρα έχουμε 37.000», σημείωσε.