Υπό συνθήκες αμφίβολης πρόσφυσης λόγω ψιλόβροχου, ο Tom Sykes οδήγησε γρήγορα και αλάνθαστα, κατακτώντας την 7η νίκη της σαιζόν και διευρύνοντας ελαφρά τη διαφορά του από τον 2ο και τον 3ο της βαθμολογίας που τερμάτισαν αντίστοιχα 2ος και 3ος στο Α’ Σκέλος του πορτογαλικού αγώνα.

Ο Sykes έχασε την εκκίνηση τόσο από τον Rea όσο και από τον Melandri που έστριψαν μπροστά του στην Κ1. Ο πρώτος Rea άντεξε 4 γύρους πριν παραδώσει τη θέση του στον Sykes (τον πέρασε στην Κ1) και αμέσως μετά και στον Marco Melandri.

Από κει και πέρα κανείς δεν θα κατάφερνε να απειλήσει τον Sykes που οδηγώντας με ακρίβεια ελβετικού ρολογιού, διεύρυνε αργά αλλά σταθερά τη διαφορά του από τον Melandri που μετά από λίγο φάνηκε να αντιμετωπίζει με δυσκολία την επίθεση των επόμενων αναβατών.

Έτσι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Sykes ήταν η ψιλή βροχή που άρχισαν να πέφτει χαλαρά στον 11 (από τους 20) γύρο του αγώνα. Ο Βρετανός έκοψε φοβούμενος τη μειωμένη πρόσφυση, πολύ περισσότερο μάλιστα επειδή ως πρώτος ήταν αυτός ο αναβάτης «πειραματόζωο» για τους υπόλοιπους.

Αν γλιστρούσε και έπεφτε, οι από πίσω είχαν χρόνο να αντιδράσουν κόβοντας ταχύτητα, όμως για τον ίδιο δεν υπήρχε κάποιος που θα του έδειχνε τα επικίνδυνα σημεία… Έτσι, ενώ ο Sykes έκοβε προσωρινά, ο Guintoli που είχε ήδη περάσεις 2ος, ανέβαζε ρυθμό προσπαθώντας να τον πιάσει.

Μέσα σε 3 γύρους ο Γάλλος κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τα 2,3 δευτερόλεπτα στο 1,5 δευτ. και όλοι υπέθεσαν πως ο αγώνας θα κρινόταν στο νήμα. Ωστόσο στον 15ο γύρο οι συνθήκες σταθεροποιήθηκαν, ο Sykes ένιωσε ασφαλής με την πρόσφυση και άνοιξε ρυθμό, αυξάνοντας πάλι τη διαφορά από τον Γάλλο στα 2,5 δευτερόλεπτα.

Τερμάτισε πρώτος, αυξάνοντας τη βαθμολογική διαφορά του από τον Guintoli κατά 5 βαθμούς, στους 44 –σημαντικό νούμερο καθώς οι αναβάτες έχουν περάσει πλέον τα μισά της σαιζόν. Έχουν διεξαχθεί 16 Σκέλη και απομένουν 11.

Με τον Sykes μπροστά και άπιαστο, ο Melandri άρχισε να νιώθει την πίεση των ακολουθούντων, δηλαδή των Guintoli, Rea, Baz και Davies που διεκδικούσαν τις δύο απομείνασες θέσεις του βάθρου.

Στο τέλος ο Guintoli κατάφερε να περάσει 2ος λίγο πριν το ψιλόβροχο τρομάξει τους άλλους και του επιτρέψει να χτίσει μια μικρή διαφορά. Πιο πίσω ο Baz θα κατάφερνε να περάσει τον Melandri και στη συνέχεια να αμυνθεί με επιτυχία στις επιθέσεις του Ιταλού, κατακτώντας την 3η θέση.

Ο Rea προς το τέλος άρχισε να χάνει έδαφος, ενώ στο πρώτο μισό του αγώνα έδειχνε πολύ δυνατός. Ο δεύτερος αναβάτης της ομάδας Leon Haslam ατύχησε καθώς προσπαθώντας να περάσει τον Davies συγκρούστηκε μαζί του, έπεσε και έχασε πολλές θέσεις.

Έτσι μπόρεσε ο πρωτάρης Alex Lowes να ανέβει στην 6η θέση, αφού πρώτα είχε με το σπαθί του επικρατήσει στη διπλή μονομαχία, πρώτα με τον Eugene Laverty (8ος τελικά) και μετά με τον Davide Giugliano (7ος) .

Μια μάχη που διάρκεσε όλο τον αγώνα και έληξε μόνον με την πτώση της καρό σημαίας, ήταν αυτή για τη πρώτη θέση των EVO. Τελικά ο David Salom κατάφερε να επικρατήσει του Sylvain Barrier, περνώντας τη γραμμή τερματισμού 2 εκατοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον Γάλλο.

Ο Haslam μετά την πτώση του επέστρεψε στον αγώνα και κατάφερε να βαθμολογηθεί στην 11η θέση, βοηθούμενος και από την εγκατάλειψη του Davies. Τις τελευταίες θέσεις της 15άδας πήραν οι Jeremy Guarnoni, Niccolo Canepa, Riccardo Russo και Alessandro Andreozzi, καθώς οι δύο αναβάτες της Alstare Bimota (Ayrton Badovini 12ος και Christian Iddon 13ος) ακυρώθηκαν βαμολογικά.



Αποτελέσματα Α’ Σκέλους

Αναβάτης Μοτοσυκλέτα Χρόνος και διαφορά Τελική
1. T. SYKES Kawasaki ZX-10R 34’45’’568 306,8
2. S. GUINTOLI Aprilia RSV4 Factory +2,539 305,1
3. L. BAZ Kawasaki ZX-10R +3,175 305,9
4. M. MELANDRI Aprilia RSV4 Factory +4,042 305,9
5. J. REA Honda CBR1000RR +7,791 302,5
6. A. LOWES Suzuki GSX-R1000 +14,772 300,0
7. D. GIUGLIANO Ducati 1199 Panigale R +14,877 301,7
8. E. LAVERTY Suzuki GSX-R1000 +14,941 295,9
9. D. SALOM Kawasaki ZX-10R EVO +26,018 287,2
10. S. BARRIER BMW S1000 RR EVO +26,032 295,1
11. L. HASLAM Honda CBR1000RR +33,041 297,5
12. J. GUARNONI Kawasaki ZX-10R EVO +38,385 284,2
13. N. CANEPA Ducati 1199 Panigale R EVO +42,237 290,3
14. R. RUSSO Kawasaki ZX-10R EVO +47,908 289,5
15. A. ANDREOZZI Kawasaki ZX-10R EVO +1’03.502 291,9
16. A. YATES EBR 1190 RX +1 γύρος 270,7
17. G. RIZMAYER BMW S1000 RR +1 γύρος 279,1
18. C. DAVIES Ducati 1199 Panigale R +5 γύρους 304,2
19. B. STARING Kawasaki ZX-10R EVO +7 γύρους 282,0
20. P. SEBESTYEN BMW S1000 RR EVO +8 γύρους 283,5
21. S. MORAIS Kawasaki ZX-10R EVO +14 γύρους 279,1
22. T. ELIAS Aprilia RSV4 Factory +15 γύρους 302,5
23. F. FORET Kawasaki ZX-10R EVO +16 γύρους 279,8
24. G. MAY EBR 1190 RX +16 γύρους 278,4
A. BADOVINI Bimota BB3 EVO 34’442 292,7
C. IDDON Bimota BB3 EVO 38’246 295,1