Μία από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις που έφερε η Yamaha στην Sepang, ήταν η νέα έκδοση του κιβωτίου αδιάλειπτων σχέσεων.

Η προηγούμενη πρώτη έκδοση που παρουσιάστηκε πέρυσι για πρώτη φορά στις δοκιμές του Brno, λειτουργούσε μεταξύ 2ας και 6ης. Η αλλαγή από 1η σε 2α γινόταν με τον συνήθη τρόπο.

Η νέα έκδοση φέρει εξελιγμένη σχεδίαση και προγραμματισμό και επιτρέπει πλέον στους Lorenzo και Rossi να ανεβάζουν σχέσεις χωρίς να ταράζεται η ισορροπία της Μ1. Ο στόχος ήταν να μειωθεί ακόμη περισσότερο ο χρόνος αλλαγής σχέσης, σημείο όπου στην πρώτη έκδοση η Yamaha υστερούσε έναντι του αντίστοιχου συστήματος της Honda.

Ωστόσο το seamless δεύτερης γενιάς δεν επιτρέπει στους αναβάτες να κατεβάζουν χωρίς συμπλέκτη. Έγινε όμως γνωστό ότι οι μηχανικοί της Iwata δουλεύουν εντατικά πάνω στην 3η έκδοση του seamless που λειτουργεί αδιάλειπτα και στα κατεβάσματα.

Στον κόκκινο κύκλο της φωτογραφίας φαίνεται η μικρομανέτα στο αριστερό γκριπ που επιτρέπει στους αναβάτες να βάζουν νεκρά. Πρόκειται για μια προφύλαξη ασφαλείας, παρόμοια με αυτήν που ήδη από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο εμφανίστηκε στην Honda RC213V.

Μάλιστα τότε όλοι είχαν απορήσει για τη χρησιμότητα της μανετούλας, μέχρι που ο Rossi μάντεψε σωστά τη χρήση της. Μετά από μερικές μέρες ο Pedrosa επιβεβαίωσε τη μαντεψιά του Rossi.