Πρέπει να αντικαταστήσει τον Anthony Burgess, τον κορυφαίο πολυνίκη μηχανικό ομάδας MotoGP της Yamaha. Και πρέπει μέσα σε λίγους μήνες να αποδείξει ότι ο Burgess είχε χάσει το «μαγικό του» άγγιγμα, μη κατορθώνοντας να φέρει την M1 στο επίπεδο που ήθελε ο Valentino.

Αν δεν τα καταφέρει, θα στείλει στη σύνταξη το Rossi, γιατί θα σημαίνει πως η έλλειψη κορυφαίων αποτελεσμάτων δεν οφείλεται στο μηχανικό αλλά στον ίδιο τον πολυπρωταθλητή, που θα πρέπει να αντιμετωπίσει με γενναιότητα την πραγματικότητα.

Ποιος όμως είναι ο Silvano Galbusera; Ο Ιταλός ξεκίνησε την καριέρα του σαν αγωνιζόμενος με την Gilera το 1979. Τα επόμενα 14 χρόνια τα πέρασε δουλεύοντας σε ομάδες των GP250 με αναβάτες όπως οι Alessandro Gramigni και Paolo Casoli αλλά και σε ομάδες των αφρικανικών ραλλύ, όπως στο Paris-Dakar με το Michele Rinaldi.

Το 1994 μετακινήθηκε στην Cagiva, στην εργοστασιακή ομάδα GP500 με αναβάτη το «δύσκολο» John Kocinski. Την επόμενη χρονιά ο Silvano εντάχθηκε στην οικογένεια της Yamaha όπου παρέμεινε ως και το 2011.

Στο διάστημα αυτό εργάστηκε τόσο σαν Crew Chief, όσο και σαν τεχνικός διευθυντής στο παγκόσμιο Superbike.

Δούλεψε με αναβάτες όπως οι Troy Corser, Noriyuki Haga, Cal Crutchlow και Ben Spies, αποσπώντας πολλές νίκες και φυσικά τον τίτλο του WSBK το 2009. Το 2012 και το 2013 ο Galbusera εργάστηκε στην ΟΜΆΔΑ Superbike της BMW σαν Crew Chief του Marco Melandri.

Παροδικά έχει συνεργαστεί και με το Rossi, όταν το 2010 ο Ιταλός οδηγούσε στο Misano την YZF R1 του James Toseland, προκειμένου να γυμναστεί για να επιστρέψει στα MotoGP, αφού έσπασε το πόδι του.

«Θέλω να ευχαριστήσω την Yamaha και το Valentino για την τεράστια αυτή ευκαιρία να συνεργαστώ στενά με έναν τόσο πολυνίκη πρωταθλητή», δήλωσε ο Galbusera. «Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην οικογένεια της Yamaha και που θα έχω την ευκαιρία να δουλέψω με μια τόσο φτασμένη ομάδα».