Ο αυστραλός διπλός πρωταθλητής προτίμησε αντί του ράντσου στο Tamworth (12 στρέμματα), να εγκατασταθεί με την οικογένειά του σε μια διώροφη μοντέρνα βίλα, την οποία μόλις αγόρασε.

Η βίλα ανήκει στον οικισμό προνομιούχων Sanctuary Cove της Queensland. Ο οικισμός έχει αναπτυχθεί στην ανατολική ακτή του Hope Island και περιβάλλεται από το εκτεταμένο υδάτινο περιβάλλον των εκβολών του ποταμού Coomera.

Η περιοχή ανήκει στο βόρειο τμήμα της περίφημης παραλίας Surfers Paradise, που με τη σειρά της αποτελεί μέρος της φημισμένης ακτής Gold Coast η οποία φιλοξενεί λόγω του εξαιρετικού κλίματός της πολλούς, διάσημους και μη, «επιτυχημένους».

Η τοποθεσία επιλέχθηκε διότι υπάρχει λόγος: ο Stoner γεννήθηκε μεν στην Νότια Νέα Ουαλλία, αλλά μεγάλωσε στο Southport της Queensland, λίγα χιλιόμετρα από το νέο του σπίτι. Και εκεί κοντά, στην πίστα του Mike Hatcher στην Gold Cost, αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνα dirt track. Όταν ήταν τεσσάρων ετών.

Η βίλα αγοράστηκε αντί 4,25 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας και το συμβόλαιο υπογράφηκε μόλις στις 18 Ιανουαρίου, την ημέρα που η Ducati παρουσίαζε την GP13… Έχει επιφάνεια 1.120 τετρ. μέτρα και το 2009 βραβεύτηκε για την αρχιτεκτονική της.

Διαθέτει 5 υπνοδωμάτια, ένα γραφείο, τρία μεγάλα εσωτερικά και δύο εξωτερικά καθιστικά, αίθουσα κινηματογράφου, γυμναστήριο και δύο ξεχωριστούς κήπους. Το γκαράζ χωρά 10 αυτοκίνητα, αλλά η πρόσβαση προς τον «έξω κόσμο» είναι ευκολότερη μέσω του σκάφους του, αφού το σπίτι βλέπει σε ένα φυσικό κανάλι του ποταμού Coomera και διαθέτει δεκάμετρη προβλήτα.

Σύμφωνα με την οικονομική επιθεώρηση BRW ο Stoner το 2012 κέρδισε 8 εκατ. δολάρια, καταλαμβάνοντας την 4η των καλύτερα αμοιβόμενων αυστραλών αθλητών. Σύμφωνα με τις φήμες των paddock, η Honda του είχε προσφέρει 15 εκατ. δολάρια για να μείνει στην ομάδα και το 2013!

Στα 28 του χρόνια ο Casey, άφησε κιόλας το αποτύπωμά του ανεξίτηλο στην ιστορία των MotoGP. Ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του χώρου έφυγε από τους αγώνες για να κάνει τη «δική» του ζωή. Έχει αποκτήσει την οικονομική άνεση και όσο κι αν δείχνει υπερβολικό, το «παλάτι» του μοιάζει ταιριαστό στον «πρίγκιπα» του παραμυθιού. Όπως συμβαίνει στη ζωή των αστέρων αυτού του βεληνεκούς.

Πάντως υπάρχει συνέχεια στην αγωνιστική του καριέρα, μόνο που έχει 4 ρόδες και ο V4 των Honda έχει γίνει V8 των αυστραλέζικων Supercar.