Μετά από καθυστέρηση μηνών η αναγεννημένη γερμανική Horex έβγαλε στην αγορά την πρώτη μοτοσυκλέτα της, την εξωτική VR6 Roadster. Τώρα, προχωρά στην επέκταση της γκάμας της, με το δεύτερο μοντέλο της, μια φθηνότερη έκδοση του Roadster υπό το όνομα Horex VR6 Classic.

Το Classic προέκυψε μετά από αισθητικές επεμβάσεις και διαφοροποιήσεις που δημιουργούν μια ψευδαίσθηση «εποχής», ιδιαίτερα μέσα από τον «παλιομοδίτικο» χρωματικό συνδυασμό. Υπάρχουν όμως και εσωτερικές αλλαγές.

Ο εξακύλινδρος V κινητήρας είναι ρυθμισμένος πιο ήπια, αποδίδοντας «μόλις» 124 άλογα, όταν εκείνος του Roadster αποδίδει 161. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, η απόφαση για το Classic πάρθηκε μετά από έρευνα που κατέληξε ότι οι πελάτες θα προτιμούσαν ένα μοντέλο με «old look».

Οι βασικές διαφοροποιήσεις γαρνίρονται και με πρόσθετες αλλαγές όπως συνδεδεμένους σωλήνες στην 6-σε-2 εξάτμιση και ξαναγραμμένο προγραμματισμό της διαχείρισης κινητήρα με έμφαση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Η ροπή είναι τώρα 12,24 χιλιογραμμόμετρα (έναντι 13,8 χλγμ. του Roadster).

Οπτικά η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει από τις ρετρό ζάντες με τις ακτίνες, το πορφυρό κόκκινο με τις ασημένιες ρίγες και τη λουσάτη δερμάτινη σέλα με την «ακριβή» εμφάνιση.

Από τις αλλαγές που δεν φαίνονται εύκολα, επισημαίνουμε τη χρήση αμορτισέρ της Sachs πίσω που ωστόσο ρυθμίζεται τόσο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, όσο και προς την απόσβεση επαναφοράς.

Το Roadster φορά πολυριθμιζόμενο αμορτισέρ της WP. Το πιρούνι πάντως είναι ίδιο, επίσης της κορυφαίας WP με όλες τις ρυθμίσεις (προφόρτιση ελατηρίου και αποσβέσεις συμπίεσης/επαναφοράς). Στα φρένα διατηρείται το ABS ενώ τα λάστιχα είναι tubeless (χωρίς σαμπρέλα) παρά τη χρήση ακτίνων στις ζάντες.

Η τιμή στη Γερμανία έχει οριστεί στα 24.500 ευρώ.

Τεχνικά στοιχεία

Κινητήρας: VR6 τετράχρονος με τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός: 1.218 κ.εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 68 Χ 55 χιλ
Ιπποδύναμη: 124 hp @ 8.500 σαλ
Ροπή: 12,24 χλγμ. @ 7.000 σαλ.
Κιβώτιο: 6 σχέσεων
Τελική μετάδοση: με αλυσίδα
Ελαστικά εμπρός: 120/70 ZR 17. Πίσω: 190/55 ZR 17

Ύψος σέλας: 82 χιλ
Ρεζερβουάρ: 17 λίτρων
Βάρος (στεγνή): 249 κιλά