Τα τελευταία δύο χρόνια κυρίαρχο πλαίσιο στην ενιαία κατηγορία Moto2 των Grand Prix είναι αυτό της Kalex. Εννιά στους 10 πρώτους αναβάτες της βαθμολογίας οδηγούν μοτοσυκλέτες βασισμένες στην πλατφόρμα της ειδικευμένης γερμανικής εταιρείας. Συνολικά τα τρία τέταρτα των συμμετοχών στην κατηγορία αποτελείται από μοτοσυκλέτες της.

Έτσι πέρα από τον ενιαίο κινητήρα, η κατάσταση οδηγείται και σε μια εκ των πραγμάτων ενιαία μοτοσυκλέτα. Αυτή ήταν εξαρχής και η ιδέα πίσω από τη μεσαία κατηγορία, προκειμένου να μειωθεί το κόστος των ομάδων και να αυξηθούν οι συμμετοχές. Πλέον τον κύριο ρόλο για το αποτέλεσμα παίζει ο οδηγός και οι ιδιαίτερες ρυθμίσεις της κάθε ομάδας.

Στο βίντεο/χορογραφία που παραθέτουμε σήμερα μπορείτε να απολαύσετε τις ικανότητες των μηχανικών της ομάδας Marc VDS Racing Estrella Galicia 0.0 καθώς συναρμολογεί μια από τις μοτοσυκλέτες της, ξεκινώντας από ένα γυμνό σκελετό.

Προσέξτε, καθώς εξελίσσεται το βίντεο και τον χρόνο που απαιτείται για την τοποθέτηση του κάθε μέρους. Οι υπερμηχανικοί της ομάδας συνεργάζονται χειρουργικά ώστε να ελαχιστοποιήσουν τον χρόνο που χρειάζεται για να συναρμολογήσουν τη μοτοσυκλέτα του ασυγκράτητου Franco «Morbido» Morbidelli.

Αλλά βέβαια στο επίπεδο των GP, δεν είναι μόνον οι αναβάτες κορυφαίοι!

Δείτε το βίντεο

Θανάσης Χούντρας