Πέρα από τη μακρά και επικερδή ποπ καριέρα της, κατά την διάρκεια της οποίας έχει πουλήσει περισσότερους από 80 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως και έχει γίνει η πρώτη γυναίκα καλλιτέχνης που έχει νούμερο ένα άλμπουμ στο Ηνωμένο Βασίλειο σε πέντε δεκαετίες, η Kylie Minogue έχει αποδειχθεί μια έξυπνη επιχειρηματίας.

Έχει φτιάξει τη σειρά γυαλιών οράσεως και ηλίου Kylie με την Specsavers, πολλαπλά αρώματα με την Coty, μια συλλογή οικιακών ειδών και κλινοσκεπασμάτων ονόματι Kylie Minogue At Home και μια σειρά εσωρούχων με την ονομασία Love Kylie, ενώ εδώ και λίγα χρόνια έχει καταφέρει να κατακτήσει και τον κόσμο της οινοποιιάς, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η ενασχόληση της Minogue με το κρασί

Κάιλι Μινόγκ

Λίγοι celebrities φαίνεται να προκαλούν παροξισμό στους θαυμαστές τους, όσο η Κάιλι Μινόγκ. Η Αυστραλέζα τραγουδίστρια της ποπ, γνωστή στους περισσότερους ως Kylie, κέρδισε για πρώτη φορά τους θαυμαστές της ως η φλογερή αλλά αξιαγάπητη Charlene Robinson στη σαπουνόπερα Neighbours τη δεκαετία του 1980, προτού μεταμορφωθεί σε είδωλο της ποπ, ερμηνεύοντας disco τραγούδια που κατέκτησαν τα charts σε όλο τον κόσμο και έφεραν ακόμα και τους πιο δύστροπους στις πίστες.

Τώρα βρίσκεται στα πρόθυρα μιας ακόμη επανεφεύρεσης. Αντάλλαξε τα λαμπερά και άκρως αποκαλυπτικά και μικροσκοπικά της ρούχα με ένα πιο κατάλληλο για γραφείο dress code για να ασχοληθεί με τη νέα της επιχείρηση, Kylie Minogue Winesμια σειρά που περιλαμβάνει ροζέ Côte de Provence, αυστραλιανό Chardonnay και Pinot Noir και ιταλικό prosecco.

Η Minogue επέστρεψε, επίσης, στη Μελβούρνημία από τις πιο φιλικές πόλεις στον κόσμο– όπου γεννήθηκε το 1968 και όπου εξακολουθούν να βρίσκονται οι γονείς και τα αδέλφια της, έχοντας ζήσει στο Λονδίνο για περισσότερα από 30 χρόνια. «Νομίζω ότι η ζωή μου είναι καλύτερη έτσι», λέει για την απόφασή της να μετακομίσει στους Financial Times.

Για πρώτη φορά έπαιξε με την ιδέα να έχει τη δική της σειρά κρασιών το 2017, ενώ ηχογραφούσε το άλμπουμ της «Golden» στο Νάσβιλ. «Ήμασταν εκεί στο αποκορύφωμα του καλοκαιριού, με απόλυτη ζέστη, και απλά δειπνούσαμε στην ύπαιθρο κάθε μέρα, τις περισσότερες φορές με ένα ροζέ», θυμάται. «Μια από αυτές τις νύχτες, είχα το ποτήρι μου και το φως έπεφτε πάνω του, και θυμάμαι πόσο υπέροχα ένιωθα εκείνη την περίοδο της ζωής μου και πέρασα πραγματικά αναζωογονητικές, καταπληκτικές στιγμές. Και θυμάμαι να λέω: “Θα ήθελα να έχω το δικό μου ροζέ μια μέρα”. Και ο σπόρος φυτεύτηκε».

Η Minogue αναπτύσσει τη σειρά κρασιών της με την Benchmark Drinks, με έδρα το Λονδίνο, σε συνεργασία με τον διευθύνοντα σύμβουλο και ιδρυτή -και επίσης Αυστραλό- Paul Schaafsma, ο οποίος παράγει, επίσης, τα Gary Barlow Organic και Gordon Ramsay Wines. «Πριν τη γνωρίσω, σκεφτόμουν ανθρώπους με τους οποίους θα ήθελα να κάνω ένα ροζέ και η Kylie ήταν στην κορυφή της λίστας», λέει ο Schaafsma. «Έχει να κάνει με τη διασκέδαση, τη μουσική και τα πάρτι».

Όλο και περισσότεροι celebrities αποκτούν το δικό τους brand

«Υπήρξε μια αξιοσημείωτη αύξηση των εμπορικών σημάτων που ανήκουν σε διασημότητες, επενδύονται ή υποστηρίζονται τα τελευταία χρόνια», λέει η Brandy Rand, IWSR Drinks Market Analysis COO της Αμερικής. «Αυτό το νέο κύμα συνδέεται σιωπηρά με τον τρόπο ζωής και έχει αποτελέσει μια επιτυχημένη φόρμουλα για ορισμένες μάρκες αλκοόλ. Από την τεκίλα της Kendall Jenner μέχρι το καναδικό ουίσκι του ASAP Rocky και το κρασί της Cameron Diaz, αυτές οι διασημότητες αναλαμβάνουν ρόλους ιδιοκτησίας και δημιουργίας, κάτι που είναι πολύ πιο επωφελές για τους εμπόρους αλκοολούχων ποτών και τελικά πιο αξιόπιστο στα μάτια των καταναλωτών».

Τα κρασιά της Minogue εξαντλούνται από τα ράφια – Κάθε 1,5 δευτερόλεπτο, κάποιος πίνει ένα ποτήρι Kylie Minogue Wines

Η Benchmark αναφέρει ότι, με βάση τις πωλήσεις των τελευταίων 12 μηνών, κάποιος πίνει ένα ποτήρι Kylie Minogue Wines παγκοσμίως κάθε 1,5 δευτερόλεπτο, ενώ το Signature Rosé της είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις κρασί της κατηγορίας του στο Ηνωμένο Βασίλειο άνω των 7 λιρών, σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων EPoS της Nielsen. Και το Kylie Minogue Prosecco Rosé είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις επώνυμο ροζέ prosecco στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μερίδιο αγοράς 16,2%.

«Στα 25 χρόνια που είμαι στον κλάδο του κρασιού, δεν έχω βιώσει ποτέ τέτοια συγκλονιστική ανταπόκριση σε μια μάρκα στα δύο πρώτα χρόνια της», λέει ο Schaafsma. «Η πώληση περισσότερων από πέντε εκατομμυρίων φιαλών παγκοσμίως αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Kylie και των απίστευτων παραγωγών με τους οποίους συνεργαζόμαστε».

Εκτός από την εμπιστοσύνη του κοινού, ωστόσο, τα κρασιά της έχουν κερδίσει, επίσης, και την αναγνώριση του κλάδου, κερδίζοντας πέρυσι το βραβείο Wine Entrepreneur Award του Liquid Icons, με τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο Lewis Chester να σχολιάζει: «Τα Kylie Minogue Wines έχουν κατακτήσει τον κόσμο με καταιγιστικό τρόπο. Δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα θαύμα, που όμοιό του ίσως να μην ξαναδούμε ποτέ».