Η ελληνική παράδοση, τα μοτίβα και τα υλικά, και η συνδεσιμότητα τους, είναι αυτά που μάγεψαν τη νεαρή επιχειρηματία Αναστασία Κωνσταντακάτου ώστε να εμπνευστεί έναν «σύνδεσμο» που θα τα ένωνε αρχικά και στη συνέχεια θα τα έκανε γνωστά. Και κάπως έτσι γεννήθηκε η KLOSTI που στόχο της έχει όχι μόνο να αναδείξει αρχέγονες ελληνικές φόρμες και μοτίβα αλλά και να τα εντάξει στη σύγχρονη πραγματικότητα, αντλώντας ταυτόχρονα στοιχεία αποκλειστικά και μόνο από την παράδοση.
Η KLOSTI, όπως αναφέρει και η δημιουργός της, είναι ο μίτος που συνδέει το brand με τους ‘Έλληνες χειροτέχνες και κατόπιν με όλους εκείνους που επιθυμούν κάθε εποχή του χρόνου να τη συνδυάζουν με την απύθμενη ελληνική παράδοση.
Το καλοκαίρι με τα ψάθινα καπέλα ζωγραφισμένα στο χέρι, με καφτάνια με όλη την παλέτα του γκρι του πράσινου και του μπλε και είδη οικιακής χρήσης με ανάγλυφα ή ζωγραφισμένα μάτια και καράβια που αρμενίζουν στις θάλασσες του μυαλού. Τον χειμώνα με αρωματικά κεριά μέσα στους τόνους του λαμπερού και του ματ μαύρου και του χρυσού χρώματος και την άνοιξη και το φθινόπωρο με φουλάρια και αξεσουάρ με ελληνικά γεωμετρικά μοτίβα και φρούτα της πρώτης συγκομιδής.




Το πολλά υποσχόμενο brand, σε συνδυασμό με την επιμέλεια και πολλές φορές τον σχεδιασμό της Αναστασίας Κωνσταντακάτου αλλά και η λεπτοδουλειά που υπάρχει σε όλα τα προϊόντα, από τα λινά και τα υπόλοιπα υφάσματα μέχρι τις πορσελάνες και τα πολύχρωμα γυάλινα είδη, φιλοξενείται στη δική του ομώνυμη ιστοσελίδα και διακρίνεται όχι μόνο για το γούστο και την καλαισθησία αλλά και τις ιδιαίτερες τιμές αν κανείς αναλογιστεί την εργασία, τα υλικά και την καλλιτεχνική επιμέλεια σε σχέση με άλλα brand, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.