Για τους influencers που μπαίνουν πλέον στο στόχαστρο της Εφορίας μίλησε το πρωί της Πέμπτης (2/11) η γνωστή στον χώρο των social media FIlio­_lou. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε «υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του» ενώ ανάλυσε το πόσο κοστίζει το κάθε post.

«Εγώ θεωρούμαι μια διαφημιστική υπηρεσία ή ελεύθερος επαγγελματίας» είπε στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» η «FIlio­_lou», κατά κόσμον Φιλιώ Τσινόγλου, επαγγελματίας influencer.

«Πριν 7 χρόνια ξεκίνησα τη διαδικασία να ανοίξω όλα αυτά που χρειάζεται για να είσαι νόμιμα και σωστά σε αυτό το κομμάτι» σημείωσε.

Η «FIlio­_lou», η οποία είναι μητέρα και δημιουργεί περιεχόμενο κυρίως για γονείς, προωθώντας προϊόντα που απευθύνονται τόσο στους ίδιους όσο και στα παιδιά τους, έχει 340k followers και, όπως λέει, η τιμή για κάποια διαφήμιση καθορίζεται από τον κάθε influencer.

«Υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του όσο πιστεύει αυτός ότι του αναλογεί, με βάση τα νούμερα που κάνει και τα clicks. Τα χρήματα είναι ανάλογα τον influencer» δήλωσε και εξήγησε πως όσο περισσότερους ακολούθους έχει κάποιος τόσο μπορεί να διαλέγει το περιεχόμενο που θα δημιουργεί, με τις τιμές για ένα post να ξεκινούν «από 100 ευρώ έως και 7.000».

Όσο για το εισόδημα που μπορεί να βγάλει κάποιος τον μήνα; Η FIlio­_lou επεσήμανε πως «μπορεί να ξεκινήσει από 1.000 έως 20.000 ευρώ τον μήνα».