Ο γενικός διευθυντής της AstraZeneca ισχυρίζεται ότι η εταιρία έχει καταλήξει σε μια «συνταγή νίκης» που θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα του εμβολίου της Οξφόρδης, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει τις προσεχείς μέρες στην Αγγλία.

«Εμβόλιο που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού» το ονόμασε χαρακτηριστικά ο Pascal Soriot, CEO της Astrazeneca, μιλώντας προσφάτως στους Sunday Times.

Η βρετανο-σουηδική φαρμακευτική AstraZeneca θα ρίξει όπως ξέρουμε στην αγορά το εμβόλιο της Οξφόρδης και το αφεντικό της ισχυρίζεται πως βρήκαν τρόπο να το κάνουν αποδοτικότερο.

Χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες, αποκάλυψε πως μια μέθοδος χορήγησης σε δύο δόσεις φτάνει την αποτελεσματικότητα του εμβολίου στα επίπεδα των ανταγωνιστικών Pfizer και Moderna.

Το σχόλιό του θεωρείται μάλιστα πως δεν είναι τυχαίο, καθώς από την Αγγλία φτάνουν συνεχώς αναφορές πως οι υγειονομικές αρχές είναι έτοιμες να δώσουν έγκριση στο σκεύασμα.

Η βρετανική κυβέρνηση έχει προπαραγγείλει εξάλλου 100 εκατ. δόσεις του εμβολίου που αναπτύσσουν οι ερευνητές της Οξφόρδης.

Αυτό το εμβόλιο είναι φτηνότερο και ευκολότερο στην αποθήκευση από το αντίστοιχο της Pfizer, δέχτηκε ωστόσο κριτική όταν τα πρώτα αποτελέσματα μιλούσαν για 62% αποτελεσματικότητα.

Εκεί δηλαδή που τα εμβόλια των Pfizer και Moderna έχουν αποτελεσματικότητα στο 95%.

Ο Soriot έκανε λόγο στους Sunday Times για τη νέα στρατηγική χορήγησης που ανεβάζει την αποδοτικότητα του εμβολίου του στο 90%, όταν το υποκείμενο λαμβάνει μισή δόση του εμβολίου δηλαδή, ακολουθούμενη από μία κανονική δόση τουλάχιστον έναν μήνα αργότερα.

«Νομίζουμε πως βρήκαμε τη συνταγή νίκης και πώς να πετυχαίνουμε αποτελεσματικότητα που, έπειτα από δύο δόσεις, κυμαίνεται εκεί που είναι και οι άλλοι. Δεν μπορώ να σας πω περισσότερα, γιατί θα τα δημοσιεύσουμε κάποια στιγμή», είπε χαρακτηριστικά ο Soriot…

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.