Στον διαδικτυακό αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες το νέο χρηστικό portal cityofathens.gr του δήμου Αθηναίων. Ο επισκέπτης μπορεί να βρει όσα χρειάζεται για την πόλη και ο δημότης να υποβάλλει αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών και να πάρει όσες πληροφορίες χρειάζεται για το σύνολο των υπηρεσιών.

Ο ιστότοπος https://cityofathens.gr, μετατρέπεται σε ένα μοντέρνο ψηφιακό εργαλείο, ευχάριστο στην περιήγηση και λειτουργικό, αντικαθιστώντας την ξεπερασμένη φιλοσοφία του προηγούμενου site.

Η λογική του βασίζεται στην εξαιρετική ευκολία της χρήσης. Από το πεδίο «αναζήτηση» στην κεντρική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία, να αναζητήσει ηλεκτρονικές υπηρεσίες όπως η έκδοση κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου, η έκδοση άδειας κυκλοφορίας στον δακτύλιο, η έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ για μεταβίβαση ακινήτου κλπ.

Επίσης μπορεί να ενημερωθεί για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και τα προγράμματα που προσφέρει ο δήμος. Οι βασικές πληροφορίες έχουν οργανωθεί σε ειδικές θεματικές ενότητες π.χ. αθλητικές δραστηριότητες, πολιτιστικές εκδηλώσεις, καθαριότητα και ανακύκλωση, χώροι πρασίνου και περιβάλλον, στάθμευση, υγεία, παιδί, τρίτη ηλικία, κοινωνική αλληλεγγύη, ΑμεΑ, δια βίου μάθηση, κοινωνία των πολιτών, επιχειρηματικότητα, αδέσποτα.

Κώστας Μπακογιάννης: Ο δήμος οφείλει να εξυπηρετεί γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία τους δημότες

Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης τόνισε σχετικά: «Το νέο, σύγχρονο portal του Δήμου Αθηναίων αποτελεί ένα ακόμη ψηφιακό βήμα αυτής της δημοτικής αρχής, που βάζει τις ανάγκες του πολίτη στο επίκεντρο. Ο δήμος οφείλει να εξυπηρετεί γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία τους δημότες του, γι’ αυτό και ό,τι κάνουμε έχει στόχο να μειώσει τη γραφειοκρατία, να διευκολύνει τις ανάγκες των Αθηναίων και των επαγγελματιών της πόλης, αλλά και να εντάξει την Αθήνα στη νέα ψηφιακή εποχή. Το νέο portal συμβάλλει στη διαφάνεια και “χτίζει” μια καλύτερη και πιο άμεση σχέση ανάμεσα στον δήμο και τους πολίτες».

Στο φιλικό, ψηφιακό περιβάλλον του cityofathens.gr/ οι χρήστες του portal μπορούν -πλέον- εύκολα, είτε από το κινητό τους τηλέφωνο, είτε από τον υπολογιστή/τάμπλετ:

  • Να εκδώσουν πιστοποιητικά και βεβαιώσεις.
  • Να βρουν όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει ο δήμος, αλλά και αυτές για τις οποίες απαιτείται φυσική παρουσία.
  • Να κλείσουν ηλεκτρονικά το ραντεβού τους με τις δημοτικές υπηρεσίες.
  • Να αναφέρουν κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στη γειτονιά τους.
  • Να ενημερωθούν για τις πολιτιστικές, αθλητικές και ψυχαγωγικές δράσεις που προσφέρει ο δήμος.
  • Να παρακολουθήσουν ζωντανά το Δημοτικό Συμβούλιο και να διαβάσουν τις αποφάσεις που τους αφορούν.
  • Να μάθουν για τις υποχρεώσεις των υπηρεσιών.