Για έξι άγονες γραμμές εκδηλώθηκε ενδιαφέρον στο σημερινό διαγωνισμό του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας ενώ όπου δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί.

Πρόκειται για τις γραμμές:

Καστός (Λευκάδας) – Μύτικας (Αιτ/νιας)

Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος -Κως – νίσυρος – Τήλος – Ρόδος

Πειραιάς – Κάλυμνος -Κως – Νίσυρος – Τήλος – Ρόδος

Πειραιάς – Νάξος – Δονούσα

Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσια – Κατάπολα

Πειραιάς – Σύρος – Αγ. Κήρυκος -Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ Σάμου

Αντίθετα δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στις δύο μεγάλες άγονες που είναι Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος και Θεσσαλονίκη – Λήμνο – Μυτιλήνη που εξυπηρετεί αυτή την περίοδο η ΑΝΕΚ.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες εμφανίζονται αποφασισμένες να μειώσουν την παρουσία τους όπου «μπαίνουν μέσα» ενώ θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν γραμμές προέκτασης των βασικών γραμμών.

Στις 10 Νοεμβρίου πραγματοποιείται και ο διαγωνισμός για τις άγονες αρμοδιότητας της γενικής γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και αφορά τις γραμμές:

Ρόδος-Μεγίστη Καστελλόριζο και επιστροφή.

Ηράκλειο – Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Ρόδος και επιστροφή.

Θήρα – Ανάφη – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι -Χάλκη-Ρόδος και επιστροφή.

Διαφάνι – Πηγάδια Καρπάθου και επιστροφή.

Θηρασιά-Οία Θήρας

Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και επιστροφή.

Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος και επιστροφή

Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι και επιστροφή.

Θηρασία- Θήρα και επιστροφή

Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος και επιστροφή.