Πέρασαν κιόλας δυόμιση χρόνια από την στιγμή που κατάλαβα τι θα πει να ζεις πραγματικά. Η πρώτη του αγκαλιά, το πρώτο του κλάμα, το πρώτο του χαμόγελο με έμαθαν τόσο απλά τι θα πει ανιδιοτελής προσφορά, τι θα πει πραγματική αγάπη, τι θα πει ζωή.

Αξίες που μέχρι πρότινος, όσο κι αν ήθελα ή όσο κι αν προσπαθούσα, δεν μπορούσα να κατανοήσω γιατί δεν είχα βιώσει ακόμη το θαύμα της μητρότητας. Και πολλές πρωτόγνωρες εμπειρίες. Εμπειρίες και για τους δύο, που με διαφορετικό μεν τρόπο, προσέφεραν και στους δυο μας αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό (μου) και το υποσυνείδητό (του).

Στην εκπνοή του χρόνου, λοιπόν, λίγο πριν την άφιξη και του δεύτερου «θαύματος» στην ζωή μας σκέφτομαι πώς το βασικό χαρακτηριστικό στην απίθανη πορεία αυτών των δυόμιση χρόνων μέχρι σήμερα είναι το αίσθημα της ασφάλειας και της σιγουριάς που συνοδεύει κάθε μας βήμα.

Κάτι που οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό και στους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας. Και δεν αναφέρομαι απαραίτητα στο οικογενειακό και φιλικό μας περιβάλλον. Οι επαγγελματίες που επιλέγουμε να είναι «συνοδοιπόροι» μας σε όλο αυτό το μαγικό ταξίδι, από παιδίατρους μέχρι ασφαλιστές, βάζουν το δικό τους λιθαράκι, χωρίς να το καταλαβαίνουν, στην προσωπική μας ευτυχία.

Όπως κάνουν, άλλωστε, και οι επαγγελματίες και έμπειροι εκπρόσωποι του Ομίλου Eurolife ERB, οι οποίοι συμβάλλουν με τον δικό τους αξιόπιστο και φερέγγυο τρόπο στη διατήρηση αλλά και την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας.

Πώς μπορούν να καταφέρουν κάτι τέτοιο; Διασφαλίζοντας τις αξίες και τις επιδιώξεις που έχουν προτεραιότητα για εμάς. Ταυτόχρονα, υπενθυμίζοντας στον καθένα ξεχωριστά να ζούμε την ζωή μας καθημερινά, μας παρακινούν να κάνουμε σχέδια και όνειρα γι αυτήν με αισιοδοξία και θετική διάθεση, έτσι ώστε κάθε στόχος ή επιδίωξή μας να γίνονται πραγματικότητα.

Αυτή, άλλωστε, είναι και η φιλοσοφία του Ομίλου Eurolife ERB, η οποία αντανακλάται ολοκληρωτικά και στη νέα καμπάνια του με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;».

Από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife ERB είναι το γεγονός ότι αυτήν την στιγμή βρίσκεται στο επίκεντρο της ελληνικής, ασφαλιστικής αγοράς. Κατέχοντας, μάλιστα, ηγετική θέση στον κλάδο. Μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited και με πολυετή εμπειρία στο χώρο, προσφέρει ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου.

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητά του απέναντι στις απαιτήσεις των ασφαλισμένων συγκαταλέγονται στα βασικά πλεονεκτήματά του, τα οποία σε συνδυασμό με την υψηλή κερδοφορία και την οικονομική ευρωστία δημιουργούν έναν όμιλο πρότυπο για τα ασφαλιστικά δεδομένα της χώρας.

Ενεργό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω κατέχουν τόσο η ώθηση της Fairfax, όσο και η συνεργασία του με τη Eurobank, καθώς και με ένα ευρύ δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα (περισσότεροι από 1.200 συμβεβλημένοι ασφαλιστικοί συνεργάτες).

Επιπλέον, ένας ηγετικός όμιλος στον κλάδο του δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί τις εξελίξεις στην τεχνολογία και την καινοτομία και να μην αποτελεί πρότυπο εκσυγχρονισμού και συνεχούς ανανέωσης, προσφέροντας τόσο στους πελάτες, όσο και στους συνεργάτες του μια εμπειρία πραγματικά σύγχρονη.

Σε όλα αυτά αξίζει να αναφερθεί ότι προτεραιότητες στο στρατηγικό πλάνο του ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife ERB αποτελούν ο εκσυγχρονισμός και η ανάπτυξη νέων υποδομών τεχνολογίας. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει η πλατφόρμα Eurolife Connect, μέσω της οποίας κάθε πελάτης μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προφίλ του στον Όμιλο, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων.

Ακόμη ένα δυναμικό project που λειτουργεί υπέρ των ασφαλισμένων του Ομίλου είναι και η πλατφόρμα Salesforce CRM, η οποία είναι ένα πρωτοποριακό και σύγχρονο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων CRM παγκοσμίως. Με την πλατφόρμα αυτή, τα στελέχη του Ομίλου μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, προσφέροντας μια αποτελεσματική, σύγχρονη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Όταν μιλάμε, ωστόσο, για έναν όμιλο της κλάσης του Ομίλου Eurolife ERB, η εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί στρατηγικό πυλώνα στη λειτουργία του, η οποία αφορά στις δράσεις της απέναντι σε κομβικούς τομείς που έχουν αντίκτυπο στις ζωές όλων μας όπως η ποιότητα ζωής, η παιδεία και ο πολιτισμός και η επιχειρηματικότητα.

Σκοπός του Ομίλου, λοιπόν, δεν είναι άλλος από το να ασφαλίσει όλα αυτά που έχουν αξία για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, επικοινωνώντας την αισιοδοξία, την ικανοποίηση αλλά και την προσδοκία για όλα αυτά που ονειρεύεται και επιδιώκει κανείς για το μέλλον του.