Σημαντική αύξηση του ποσοστού τουριστών που βρήκαν διαθέσιμες πληροφορίες στο διαδίκτυο για την Περιφέρεια Αττικής, κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους, κατέγραψε έρευνα, που διενεργεί η Περιφέρεια Αττικής, με στόχο τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος τουριστικής προβολής.

Συγκεκριμένα, το ποσοστό των τουριστών που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες εξειδικευμένες σε ταξιδιωτικά/τουριστικά θέματα, ως πηγή πληροφόρησης για να επιλέξουν την Αθήνα-Αττική ως τελικό προορισμό, σχεδόν διπλασιάστηκε, αφού από το 15% που ήταν τον περασμένο Νοέμβριο, έφτασε το 27% τον Μάιο. Παράλληλα, υπερδιπλασιάστηκε και το ποσοστό αυτών που ενημερώθηκαν, χρησιμοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, YouTube, κ.α.), καθώς έφτασε το 11% τον Μάιο, από 4% που ήταν τον Νοέμβριο.

Ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα και τόνισε ότι «η έμφαση της προβολής και προώθησης της Περιφέρειας Αττικής στο διαδίκτυο θα συνεχιστεί, με στόχο ακόμη περισσότεροι τουρίστες να αποκτήσουν πρόσβαση στην πληροφόρηση, που παρέχεται στο διαδίκτυο».