Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας μία μέρα μετά την πτώση του ελικοπτέρου. Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο Δήμαρχος Τροιζηνίας, το ελικοδρόμιο στον Γαλατά λειτουργεί χωρίς άδεια από την ΥΠΑ.

Ο κύριος Κ. Καραγιάννης, μιλώντας σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και στον απόηχο της τραγωδίας με την πτώση του ελικοπτέρου το μεσημέρι της Τρίτης 20/8 στη θάλασσα μεταξύ Πόρου και Γαλατά, μίλησε για το αν το ελικοδρόμιο είναι νόμιμο ή όχι. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη λοιπόν «το ελικοδρόμιο δεν ήταν αδειοδοτημένο. Κατασκευάστηκε είτε το 1987 ή το 1988 από το πρώην λιμενικό ταμείο Πόρου το οποίο περιήλθε μετά στον Δήμο Τροιζήνας με τον Καποδίστρια. Ουδέποτε ο δήμος Τροιζήνας και μετέπειτα Τροιζηνίας όπως ονομάστηκε δεν δόθηκε επίσημα ότι έχει ελικοδρόμιο. Και αυτό διότι ο χώρος αυτός όπως και φάνηκε δεν μπορούσε να πάρει τις απαιτούμενες αδειοδοτήσεις, δεν ήταν ασφαλές για την προσγείωση και απογείωση ελικοπτέρων».

Για το ζήτημα του πώς γίνονταν προσγειώσεις και απογειώσεις από το συγκεκριμένο ελικοδρόμιο και γιατί τελικά χρησιμοποιούνταν ο Δήμαρχος απάντησε ότι «δεν είναι δικό μου θέμα. Οι εταιρείες χρησιμοποιούσαν με δική τους ευθύνη τον χώρο και αυτό δεν μπορούσα να το παρεμποδίσω. Και φυσικά δεν πλήρωναν. Κανένας δεν τον συντηρούσε το ελικοδρόμιο. Εγώ ουδέποτε είχα ασχοληθεί με αυτό γιατί αν ασχοληθείς σημαίνει ότι είναι νόμιμο».

Για τις ενέργειες που θα μπορούσε να κάνει ο δήμος να κλείσει περιμετρικά το ελικοδρόμιο ο κ. Καραγιάννης ανέφερε «ο χώρος είναι ήδη περιτοιχισμένος, ασυντήρητος και η πρόσβαση εκεί πολύ δύσκολη. Απορώ πώς το χρησιμοποιούσαν οι χειριστές. Ο χώρος είναι κοινόχρηστος, είναι της χερσαίας ζώνης λιμένα και ανήκει στο λιμενικό ταμείο του δήμου Τροιζηνίας. Δεν μπορώ να ξέρω ποιανού ευθύνη ήταν να μην λειτουργεί. Της πολιτικής αεροπορίας; Δεν μπορώ να ρίξω εγώ ευθύνες».