Σε μείωση τιμών κατά 27% προχώρησε η WIND τα τελευταία τρία χρόνια ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της αγοράς και τις περιορισμένες δυνατότητες των καταναλωτών.

«Η κρίση ανέτρεψε την εικόνα της οικονομίας και κυριολεκτικά γονάτισε το πορτοφόλι των Ελλήνων. Σε αυτές τις συνθήκες δε μπορεί μια εταιρεία να εξακολουθεί να λειτουργεί όπως παλιά. Το πρώτο πράγμα που κάναμε στη WIND ήταν να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα με ακόμη πιο οικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες» δηλώνει στο newsbeast.gr ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων, Γιώργος Τσαπρούνης.

«Επειδή δεν ανήκουμε σε διεθνή όμιλο όπως οι ανταγωνιστές μας, έχουμε το πλεονέκτημα να είμαστε ευέλικτοι και άμεσοι στις αλλαγές. Επιπλέον, είμαστε μία από τις ελάχιστες ελληνικές εταιρείες που δε βαρύνονται με δανεισμό. Για αυτό το λόγο αφενός κάνουμε επενδύσεις, τις οποίες χρηματοδοτούμε από ίδια κεφάλαια, αφετέρου δε λειτουργούμε με νέο επιχειρηματικό μοντέλο. Απλοποιήσαμε τις δομές μας, μειώσαμε τα λειτουργικά κόστη και εξοικονομήσαμε σημαντικά οφέλη, τα οποία και περάσαμε στον τελικό καταναλωτή. Έτσι μειώσαμε τις χρεώσεις μας κατά 27% χωρίς να αλλάξουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας. Αντίθετα, τα ενισχύσαμε. Δείτε για παράδειγμα τα πρόσφατα πακέτα συμβολαίου που προσφέρουν περισσότερο δωρεάν χρόνο ομιλίας, μηνύματα και δεδομένα», τονίζει ο κ. Τσαπρούνης.

Ως βασική πρόταση οικονομίας η WIND προτάσσει τα συνδυαστικά πακέτα κινητής, σταθερής και Internet καθώς με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής απολαμβάνει τις μειωμένες τιμές κινητής, επιπλέον έκπτωση 10 ευρώ κάθε μήνα στη χρήση του κινητού και έχει έναν λογαριασμό για όλες τις υπηρεσίες.

Ήδη σύμφωνα με την εταιρεία 4 στα 10 νοικοκυριά που έχουν σταθερή WIND επιλέγουν να πάρουν και κινητή, ώστε να περιορίσουν έτσι ακόμη περισσότερο της δαπάνες της οικογένειας για επικοινωνία.