Οι βάσεις για μελλοντική συνεργασία τέθηκαν, σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις επιχειρηματιών τού Ηρακλείου με ξένους αγοραστές από τη Ρωσία, τη Λιθουανία, τη Φινλανδία και το Βέλγιο.

Οι συναντήσεις έγιναν στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, όπου τους παρουσιάσθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τοπικών τυποποιημένων προϊόντων.

Κατά τις συναντήσεις, οι επιχειρηματίες είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με παραγωγούς και τυποποιητές, για τις δυνατότητες προώθησης των κρητικών προϊόντων στις χώρες τους και στο επίκεντρο τού ενδιαφέροντος βρέθηκαν κρητικά προϊόντα, όπως λάδι, πάστα ελιάς, ελιές, μέλι, οπωροκηπευτικά, βότανα, αρωματικά φυτά, κρασί, σταφίδες, νερά, αναψυκτικά, τυριά, γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλαντικά, κρέατα, παξιμάδια, ξηροί καρποί, κ.ά.

Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, έγιναν 119 επιχειρηματικές συναντήσεις και οι ξένοι αγοραστές δήλωσαν ικανοποιημένοι από την πρόοδο που σημειώνουν μεγάλες, αλλά και μικρές επιχειρήσεις στην ποιότητα και τις προδιαγραφές των παραγόμενων προϊόντων.

«Το Επιμελητήριο Ηρακλείου προσπαθεί με στοχευμένες δράσεις, να δώσει στις επιχειρήσεις- μέλη του, τη δυνατότητα προώθησης των προϊόντων τους σε άλλες αγορές. Είναι μια διέξοδος που δημιουργεί νέα δεδομένα, με αξιόλογες προοπτικές», ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Μανώλης Αλιφιεράκης.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο ευρωπαϊκό έργο «ΣΥΝΕΡΓΩ», το οποίο εκπονείται σε συνεργασία με τα Επιμελητήρια Χανίων, Ρεθύμνης και Λασιθίου, όπου πραγματοποιήθηκαν αντίστοιχες συναντήσεις τις προηγούμενες ημέρες.