Με τρόπο ρητό καθορίζονται οι υποχρεώσεις που έχει ένας ξενοδόχος όταν νοικιάζει τα δωμάτια της επιχείρησής του σε κάποιον πελάτη. Ο κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων και πελατών ορίζεται με βάση το άρθρο 8 του ν. 1652/30-10-1986 (ΦEK 167 A’). Σε προηγούμενο δημοσίευμα του supply.gr αναφέραμε τις υποχρεώσεις που έχει ο πελάτης απέναντι στον ξενοδόχο. Σήμερα θα ασχοληθούμε με την αντίστροφή σχέση, αυτή του ξενοδόχου προς τον πελάτη, καθώς και με το σύνολο των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτή. Αναλυτικά: -Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να νοικιάζει τα δωμάτια του ξενοδοχείου του και να παρέχει τις υπηρεσίες, που διαφημίζει σε όποιον πελάτη το ζητήσει (με κάποιες εξαιρέσεις λχ. περίπτωση μέθης ή εμφανούς ασθένειας του πελάτη). -O ξενοδόχος είναι οφείλει να απαντά μέσα σε 3 ημέρες, ότι αποδέχεται ή όχι το αίτημα του πελάτη, γραπτό ή τηλεφωνικό, για ενοικίαση δωματίων. -Δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή έως και 25% για το σύνολο της τιμής διανυκτέρευσης όλων των ημερών διαμονής που έχουν ζητηθεί από τον πελάτη. -H προκαταβολή δεν πρέπει να είναι κατώτερη του μισθώματος μιας ημέρας. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr