Η Sony Ericsson Ελλάδας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τα νέα στελέχη που εντάσσονται στο δυναμικό της.

H κα. Aysun Sabanli ανέλαβε Head of Marketing με συνολική ευθύνη για τις 7 χώρες που χειρίζεται η Sony Ericsson Ελλάδας. Η κα. Sabanli έχει πολύ σημαντική εμπειρία, τόσο από τον χώρο των FMCG, όσο και από τον χώρο της τεχνολογίας, έχοντας συμβάλλει στην ανάπτυξη της LG στην Τουρκία σε διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες. H κα. Aysun Sabanli διαθέτει πτυχίο Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης και μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο του Westminster.

Ο κ. Ανδρέας Γαραντζιώτης ανέλαβε Head of Sales με ευθύνη για τις αγορές της Ελλάδας, Ισραήλ, Βαλκανίων και Κύπρου. O κ. Γαραντζιώτης γνωρίζει τον χώρο των τηλεπικοινωνιών έχοντας διατελέσει Business Marketing Manager στη Sony Ericsson και Mobility Sales Lead στη Μicrosoft με ευθύνη διαφόρων χωρών, ενώ στο παρελθόν εργάστηκε στη Schneider Electric στη Γαλλία. Ο κ. Ανδρέας Γαραντζιώτης διαθέτει πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανολόγου και μεταπτυχιακό στα Συστήματα Δυναμικής.

Η Sony Εricsson Ελλάδας ενισχύει επιπλέον το δυναμικό της με την κα. Susan Akici Sakine που ανέλαβε Business Manager με συνολική ευθύνη για τις 7 χώρες που χειρίζεται το ελληνικό γραφείο της εταιρίας, με εσωτερική μετακίνηση από τη Sony Ericsson Ισπανίας.

Η κα. Larissa Zota ανέλαβε Trade Marketing Manager για τις αγορές Ισραήλ και Βαλκανίων προερχόμενη από την Orange Ρουμανίας. H κα Zota θα έχει έδρα το Βουκουρέστι.

Όπως δήλωσε ο κ. Γιάννης Γκίκας, Head of ΜU South East Europe & Mediterranean της Sony Ericsson:
«Η Sony Ericsson Ελλάδας συνεχίζει την ανάπτυξή της επενδύοντας σε ανθρώπινο δυναμικό για την καλύτερη υποστήριξη των χωρών που χειρίζεται. Σε πείσμα των καιρών, αποδεικνύουμε ότι υπάρχουν εταιρίες που όχι μόνο δεν συρρικνώνονται, αλλά εξελίσσονται και αναπτύσσονται, εκμεταλλευόμενες τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε διάφορες αγορές. Εύχομαι στα νέα μας στελέχη καλή επιτυχία».

Η ζώνη ευθύνης της Sony Ericsson South East Europe & Mediterranean περιλαμβάνει τις αγορές της Ελλάδας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Κύπρου, Σκοπίων, Τουρκίας και Ισραήλ, καθιστώντας την ένα από τα πιο σημαντικά Market Units της εταιρείας.